føde igjen?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
hvordan er formen deres jenter?
jeg kunne føda igjen i dag - overraskende hvor fort formen ble fin igjen :) happy happy

Den fysiske formen er bedre denne gang enn etter første fødsel som endte i hastekeisersnitt. Hadde en ukomplisert vaginal fødsel nå. Men føde igjen? Nei takk. 
Føler meg ferdig, gitt 

Sånn fysisk sett så var jeg i strålende form rett etter fødsel. Ingen sting, så kunne fint født igjen. Men sånn ellers så er jeg ferdig :-)
Skal si meg fornøyd med de to jeg har :-)

Formen min er også veldig bra nå ei uke senere :-) Og jeg ble overrasket over hvor godt jeg taklet fødselen (skryteskryte), hehe, og sa til mannen min underveis "husk at jeg sa at dette ikke var så ille nå som det pågår - for alle vil tro jeg bare har glemt det" :P Så jeg føder gjerne igjen! For en opplevelse :D

I knall form her også, så fysisk sett kunne jeg ha fødet igjen nå. Når det stod på som verst under fødselen var riene veldig lange og jeg fikk ikke pauser mellom riene mer enn noen sekunder..i det øyeblikket tenkte jeg "lurer på om det er vanskelig å adoptere, for kjedelig om han her skal bli enebarn" :-P
All smerte er glemt nå som jeg ser på hvor fantastisk den lille er, så såklart jeg gjør dette igjen, men blir nok noen år til nestemann!

Vi skal bare ha to barn, og jeg er sjeleglad for at jeg nå er ferdig med all graviditet og alle fødsler for resten av livet. Aldri mer, jippiiii! :)

Nei, her er vi helt ferdig! Holder med to

Absolutt ikke klar for det enda. Fortsatt to sting igjen etter 3,5 uke og vonde hemoroider. Overskuddet er heller ikke tilbake enda så glad jeg ikke skal igjennom det en gang til med det første. 

Jeg er i fin fin form, strålende glad for at bekkenet ser ut til å være fint igjen.. Føde, skjer ikke igjen før om noen år.. Skal nyyyyyte tiden med den lille prinsen min. Men det skal skje igjen.. Pappaen sa derimot at neste gang adopterer vi.. Haha.. Tror det var nesten mer traumatisk for han.. ;-)

Back
Topp