Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey.. Kan jeg spør hvorfor det ikke fungerte?Har prøvd badekar som smertelindring... Var ikke noe for meg.
Frister egentlig ikke for meg, men kunne tenkt meg å evnt prøve badekaret som smertelindring...
Okey.. Kan jeg spør hvorfor det ikke fungerte?![]()
Det var ikke noe for meg, syns ikke det hjelpte. Ble ikke naturlig å ligge der![]()
Jeg ble faktisk anbefalt å ikke føde i vannet, av hovedsykepleier her, pga evnt komplikasjoner som kan oppstå. Men nå skal det sies at hun er en smule hysterisk og da...
Vet du ca temperatur på vannet?
Føler man at det er det rette så er det sikkert kjempe bra å føde i vann!
Husker ikke temp? Men fikk ikke ha det varmt, var kanskje kroppstemperatur om ikke litt lavere?
Er vel egentlig enig med deg, mem som sagt så er denne damen en smule hysterisk og overbeskyttende. Kan alltid skje et eller annet.
Hm...tenker sånn i forhold til smertelindring, så bør det vel ikke være noe særlig lavere enn kroppstemperatur da. Tenker jeg snakker med jordmor neste gang og hører hva hun har å si![]()
Jordmoren min anbefalte vannfødselom det skulle oppstå noe er det tross alt lov å gå ut av badekaret. Vil ikke ha epidural pga fikk ikke trykketrang i det hele tatt, så det ble vanskelig på slutten. Satse på å få lokket gubben oppi badet også
![]()
Hehehe, ja ser den! Men slipper å bekymre seg for det om ungen kommer ut i vannet daDet hadde ihvertfall aldri skjedd her. Hehe
Blir vel kanskje litt blodig i vannet og? Iallefall de bildene jeg har sett...
Spurte ham i går om hadde lyst til å ta imot babyen og, regnet med et nei, og jeg hadde rettHan er redd for å miste den i gulvet.