Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur da e da sista du tenke på, når du kjenne lindringen av vatnetHøres kanskje litt dom ut, men er det bare jeg som tenker at når man føder i vann blir man liggende å sauses inn i alt guggerier som kommer ut før og etter barnet?Haha. Nå kan det være at jeg er hypersensitiv mot sånt, men det tenker ihvertfall jeg
![]()
Jo, men er det så mye lindring med vannet? Ikke vet jeg, men har hørt både ogTrur da e da sista du tenke på, når du kjenne lindringen av vatnetOg når mini e komt ut, vil eg tru du knapt huske at du e i vatnet
![]()
Har ikkje prøvd å føda i vatn sjøl. Men har fylt opp badekaret når eg har vondt i ryggen og andre delar av kroppen, og da lindre godtJo, men er det så mye lindring med vannet? Ikke vet jeg, men har hørt både og![]()
Jo, men er det så mye lindring med vannet? Ikke vet jeg, men har hørt både og![]()
Jeg fødte kommende storesøster i badekar i fjor, og har opplevelsen friskt i minnetsynes det var fantastisk å føde i badekar og håper inderlig jeg kan gjøre det denne gangen også!! Vannet lindrer og føles behagelig, alt føltes veldig naturlig og babyen var ren når jeg fikk henne opp til meg.. Har også hørt at det kan være mindre risiko for å revne ved fødsel i vann, pga vannet myker opp..om det er vitenskapelig bevist vet jeg altså ikke, men jeg slapp i allefall unna med "skrubbsår" til tross for veldig rask fødsel OG baby som lå i inntakt fostervannspose helt ut..så jeg har trua!
Fødsel i vann anbefales på det sterkeste etter min erfaring. Ikke alle trives i det varme vannet under fødsel har jeg lest i div forum, det vet man jo ikke før man har prøvd..er nok veldig individuelt, men det er verd å prøve hvis man har lyst synes jeg
![]()