Føde i vann?!

Jeg håper det lar seg gjøre å føde i vann. Skal føde på ABC, og har skrevet i fødebrevet mitt at fødsel i vann er førsteønsket om det er mulig. Men er jo ikke alltid det lar seg gjøre da.

Tenkt tanken men tror ikke jeg er så tøff når det kommer til stykket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har født 3 ganger i vann og syns det er veldig greit. Vannet lindrer i begynnelsen, så klarer du å bevege deg lettere i vann. Så det var ikke vondt å skifte stilling når jeg følte for det.
Jeg skal føde i vann denne gang også. Hvis ikke tror jeg ikke jeg tør. Vet liksom ikke om noe annet.

Jeg har født 3 ganger i vann og syns det er veldig greit. Vannet lindrer i begynnelsen, så klarer du å bevege deg lettere i vann. Så det var ikke vondt å skifte stilling når jeg følte for det.
Jeg skal føde i vann denne gang også. Hvis ikke tror jeg ikke jeg tør. Vet liksom ikke om noe annet.

Jeg håper jeg får føde i vann. Har troen på det :D Hehe!

En liten sniker fra mai 14... Jeg fødte nr 2 i vann og det kan anbefales på det sterkeste. Hadde ikke tenkt på det i utganspunktet, men da jordmor foreslo det tenkte jeg hvorfor ikke siden jeg hadde veldig god smertelindring i badekar ved første fødsel. En annen bra ting som flere nevner lengre opp er at en er mer mobil i vann. Jeg måtte heller ikke sy et eneste sting etterpå. Planen er å føde i vann denne gangen også. Lykke til alle sammen:)

sniker fra oktober. jeg fødte i vann denne gang, og det var absolutt helt fantastisk. kjempe god smertelindring under riene, og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kunne kjenne på underlivet at jeg hadde født! ingen rifter, og var ikke engang hoven! super fornøyd med denne fødselen.

Jeg vil veldig gjerne bruke badekar denne gangen, for tror det kan hjelpe veldig mye. Heldigvis har alle føderommene på st.olavs badekar så håper muligheten er der :-)

*Sniker fra oktober*
Fødte i badekar denne gangen. Jeg ble fortalt på storken at det var rekord mange vannfødtsler i år. Så drt begynner å bli mer og mer vanlig :-) nr 92. I år på storken var jeg :P

Anbefaler det virkelig! Det gikk kjapt og greit og alt ble som jeg ville det skulle bli :-)

Lykke til til dere som skal føde fremover og gratulerer til dere som allerede hsr fått :*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp