Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her nå jeg følge med, for leker med tanken jeg også!Noen som har gjort det? Leker mer og mer med tanken.... Og lurer på om jeg skal prøve det denne gangenmen vil gjerne høre andre sine erfaringer...
Noen som har gjort det? Leker mer og mer med tanken.... Og lurer på om jeg skal prøve det denne gangenmen vil gjerne høre andre sine erfaringer...
Jeg vil også gjerne føde i vann! Vertfall prøve!
Det kan høres dumt ut, men jeg er livredd for å bæsje under fødselen, så jeg er litt bekymret for om jeg har et lite uhell i vannet![]()
Be om klyster når du kommer til fødendet tenker iallfall jeg at jeg skal gjøre
![]()
Det har jeg tenkt til.. men tenk om det ikke er nokhehe
Jaja, det ordner seg! Gubben får vel bare bli vandt til den slags uansett![]()
Men av erfaring så bryr en seg ikke når en kommer så langt ut i fødselen.... Men er jo ikke noe kjekt med avføring.. Og spesielt ikke om det kommer en lang på ca 20 cm flytende opphaha
Noen som har gjort det? Leker mer og mer med tanken.... Og lurer på om jeg skal prøve det denne gangenmen vil gjerne høre andre sine erfaringer...
Hemningene blir borte! Jeg var livredd for å bæsje under forrige fødsel, men når jeg var midt i den, og kjente faktisk det kom noe, så kunne jeg overhodet ikke brydd meg mindre!Det høres ut for meg at vannet demper smertene og gjør hele fødselen enklere. Tror jeg vil forsøkeDet med kroppsvæsker tror jeg ikke vi tenker på der og da
SLik jeg forstår det på mine venninner glemmer man nesten tid og sted og bryr seg ikke om man er naken, eller skriker eller noenting.. Tror hemningene er borte hehe
![]()
Jeg er også sånn! Gravid eller ei! Men med en gang fødselen er skikkelig i gang, og jeg kommer til utdrivingsfaseb, så har jeg ingen bekymringer for noen ting. Da er det bare barnet som skal ut som står i hodet på meg! Men med en gang han er ute, så kommer alle grenser og intimsoner tilbake! Merkelig, men sånn var det for meg sist gang!Hehe ja det er det jeg tror og.. Jeg gleder meg ikke til å være naken.. Hater å vise brystene mine og liker ikke lengre bena mine, kommet cellulitter.. Haha, nå høres jeg så prippen ut.. Men blir ikke gøy å blotte seg sånn! Men jeg orker ikke bekymre meg for det. !!![]()
Jeg er også sånn! Gravid eller ei! Men med en gang fødselen er skikkelig i gang, og jeg kommer til utdrivingsfaseb, så har jeg ingen bekymringer for noen ting. Da er det bare barnet som skal ut som står i hodet på meg! Men med en gang han er ute, så kommer alle grenser og intimsoner tilbake! Merkelig, men sånn var det for meg sist gang!
Satse på det blir sånn denne gangen også![]()
Fødte vanlig sist gang, i den flotte fødesengaHehe tror vi e litt like der gittJeg er ikke akk den som vandrer rundt, selv ikke foran min bedre halvdel.. men jeg bare liker det ikke.. Litt forsiktig! Meeen har latt være å bekymre meg, så skal ikke begynne nå.. Men håper jeg kan ha med en bikini topp til badekaret
Ja ser den med at babyen som står i hodet på oss. Så lenge alt går fint og riktig for seg og at lille gullet mitt kommer friskt ut skal jeg ikke klage hehehehe
Hvordan fødte du sist? Vanlig? Eller i vann?
Åååå så bra du følte det va fint, eller at sengen va fint. Mange som er så negative til rommene, sengene, jordmødrene!
Forstår du er spent! Det er jeg og. Jeg aner ikke hva jeg går til. Gruer du deg? Noe du vil gjøre annerledes enn siste eller noe sånt? (Tar imot tips hehe)![]()