Føde i badekar

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Noen erfaringer ? Blir det "blodbad" ? :p egentlig veldig lyst , men redd det blir mye blod osv i vannet ....

hus det at blod i vann ser altid mer ut en d det er , pga det blir utvannet. men har ingen erfaring

Jeg så på introen til fødeavdelingen i sta at det blir litt blodbad, men blir jo veldig utvannet.. =P
Hehe.. Jeg har veldig lyst til å føde i badekar.. Vann har alltid vært veldig smertelindring for meg, uansett hva det gjelder =)

Jeg så på introen til fødeavdelingen i sta at det blir litt blodbad, men blir jo veldig utvannet.. =P
Hehe.. Jeg har veldig lyst til å føde i badekar.. Vann har alltid vært veldig smertelindring for meg, uansett hva det gjelder =)
Jeg og, nemlig :p Hehe .. Revnet mye under forrige fødsel og vil derfor prøve i vann (kanskje det hjelper) :)

Inni hodet mitt virker det mer "behagelig" =P Men har jo aldri født før, så vet jo ikke hvordan jeg reagerer på noe som helst =)

Men hvis man MÅ ha klyster (som høres lurt ut hvis...) så er det ikke alltid man rekker det da, eller? Min forrige fødsel varte i ca tre timer . Blir kanskje raskere nå :/

:D frister !! Fødte du på Elverum siden det er info derfra? :)
Nei jeg fødte i Kristiansand :)
Jeg kom inn med 5 cm. Fikk klyx og hoppet i badekaret. Hun var ute etter snaue tre timer :)
Var i super form etterpå og følte ikke at jeg hadde født en unge på 4 kg. Dro hjem fra sykehuset etter et snaut døgn. Trengte ikke å sy :)
Om man føder i karet eller ikke er opp til en selv. Jordmora mi var overrasket over at jeg ville føde i vann. Tror de fleste på det sykehuset brukte vann som lindring :)
Hadde et stort rom med dobbeltseng så kunne lagt meg der hvis jeg ville. Det var rolig og fint, ikke så hektisk som jeg følte det første gang. Mannen hadde også en veldig god opplevelse og det var litt viktig for meg :)

Bare spørom det er noe du lurer på, jeg skal snike innom igjen :D

Jeg fikk mer lyst til å prøve det nå etter å ha lest din erfaring :D

Jeg fikk også enda mere lyst etter å ha lest dollface sin erfaring.
Håper virkelig jeg får føde i vann denne gangen!!! :)

Jeg har planlagt vannfødsel, og skal ta det opp med Jm neste gang jeg har kontroll. Har en følelse av at det kanskje er lettere med vannfødsel enn vanlig, og jeg elsker å bade, slapper liksom mye mer av når jeg bader :)

Back
Topp