Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fødte min yngste sønn i badekar på ABC avdelingen på Ullevål. Jeg kom inn med ca 3-4 cm åpning, stod i en varm dusj i ca 30 min, gikk i badekaret og fødte lillebror ca 20 min senere. En kjempeflott opplevelse og følte meg utrolig trygg hele veien[:)] En utrolig flott opplevelse jeg aldri i verden ville vært foruten[:)]
Jeg var 2.gangs fødende og storebror kom til verden i en styrtfødsel så jeg var ganske klar på at jeg ikke ville "gå glipp av" denne fødselen[:)]
Jeg har ikke født i badekar, men brukte det som smertelindring under begge fødslene, og det var veldig god hjelp i- spesielt på nr 2 der det gikk ganske fort i svingene [;)] Så jeg tror det kan være veldig bra å føde i vann [:)]
Jeg fødte i badekar på haugesund sykehus, syns d var en veldig fin fødsel. Skulle bare ønske det var litt lyst gass i nærheten[;)] ,men det er det ikke ved badekaret. Men kan anbefale det på det sterkeste, dempet belysning, stearinlys, godt og vamt vann. Var i badekaret i 3 timer så kom han [:D] Lykke til