Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Odiina
Jeg fødte sønnen min i badekar, og det er en opplevelse jeg gjerne vil ha igjen. Nå har jeg bare et barn, så har ikke prøvd andre "metoder", men det varme vannet gjorde meg avslappet og det lindret smertene. Jeg vil anbefale det og ønsker som sagt å gjøre det igjen neste gang [:)]
ORIGINAL: Maja24
Fikk du noe annen smertelindring enn vannet? Har veldig lyst asså!
Håper de har det på Ringerike.. skal til sånn samtale 25 mai!!
Gleder meg!
Jeg fødte sønnen min i badekar, og det er en opplevelse jeg gjerne vil ha igjen. Nå har jeg bare et barn, så har ikke prøvd andre "metoder", men det varme vannet gjorde meg avslappet og det lindret smertene. Jeg vil anbefale det og ønsker som sagt å gjøre det igjen neste gang [:)]
Jeg fødte på ringerike sykehus[:)] Men der har de to fødestuer, en med et lite badekar og et litt større med et stort badekar. Jeg fikk det store badekaret, der får du sittet. Det andre er et helt vanlig badekar. Jeg hadde lystgass i tillegg[:D]
Jeg fikk dempet belysning, lavendel dråper i vannet og julemusikk[:D][:D]
Lykke til med fødselen, håper du får oppleve fødselen i badekar!
ORIGINAL: Maja24
Fikk du noe annen smertelindring enn vannet? Har veldig lyst asså!
Håper de har det på Ringerike.. skal til sånn samtale 25 mai!!
Gleder meg!