Føde før eller etter termin?

Krøsamållo

Blir kjent med forumet
Har dere en formening om den lille i magen kommer før eller etter termin? Vet det er umulig å vite,bare ute etter litt tanker evnt erfaringer.
 
Sist kom lillemann 4 dager før termin. Håper denne lille Knerten og kommer noen dager før. Kjipt å gå over og vente når man er lei.
 
Benjamin kom fire dager over, igangsatt... Han hadde nok ventet omtrent to uker om han hadde fått viljen sin... Denne gangen håper jeg på KS før termin. Hvis ikke, går jeg nok over...
 
Jeg har to barn fra før og begge kom 16 dager på overtid :P minstemann ble tilogmed satt i gang... nå vil det heldigvis ikke gå så lenge med tanke på at de har fått nye regler på grensen på overtid.. før var det 19 dager og nå er det kuttet til 12 tror jeg hun sa..men regner med at det vil bli så mye overtid som sykehuset tillater det... er ivertfall forberedt på det..
 
Blei satt igang 4 dager over med første.. Så jordmora meinte det var små sjangsar for at eg fekk før termin denne gangen.. Berre eg slepp å gå 14 dager over så er eg fornøydd:-)
 
Julie kom 4+4 før termin, og jeg har en følelse på at denne og kommer før terminen...har på følelsen at dette kommer til å bli et junibarn...
og om jeg kommer til å nærme meg termin og fortsatt er plaget med bekkenet så vil jeg bli søkt igangsatt etter uke 38...
 
Holder jeg meg frisk så tror jeg at jeg går over termin, var rimlig umoden sist da jeg ble sjekket to uker før termin, men så ble det ks pga sf en uke før termin. Skulle blodtrykke vise antydning til å stige blir jeg nok satt igang før termin.
 
Jeg gikk 9 dager over sist, og håper jeg slipper gå noe særlig over denne gangen.
Men her setter de i gang når man er 7 dager over, hvis man er moden.
 
Selv om forrige barn kom før termin, velger jeg å tro at denne ikke nødvendigvis gjør det samme. Vil ikke skape meg forhåpninger, stor fare for at siste del av svangerskapet kan blir tungt og langt, da. Hun kommer når hun kommer
 
Siden dette er første babyen har jeg ingenting å sammenligne med (annet enn at både jeg og søsteren min ble født godt over termin...), men søsteren min gifter seg en uke før jeg har termin, og jeg VIL ha med meg bryllupet. Så her forventer jeg nesten å gå over... :p
 
man vet aldri, men hvis jeg tenker på sist da jeg fødte i uke 36 så tror jeg at han kommer før, men tenker ikke på det, vil bare ha ting litt mere klart denne gangen, ble litt tatt på senga, pluss var innlagt fra uke 30 så fikk ikke ordna så mye jeg ønsket:)
 
De kommer når de er klare :) Jeg selv har en født før og en etter..gikk 12 dager over med nr 1 og nr 2 kom 3 dager før 
 
Tipper et par dager over termin , men ikke mer enn 7 dager
(.. siden de har overtidskontroll og evt igangsettelse   etter en uke(her i Stavanger iallefall)

Sist gikk eg 10 dager over ifølge UL termin, men  4 dager over ifølge mens-termin..


Kem vet ..kaaanskje eg føde en uke før denne gangen ??
 
Fikk 12 dager før med første mann, så håper og tror jeg får før nå og. :)
 
Småen kom dagen etter termindato, så håper minsten kommer ett par dager før (den 12. hadde vært ypperlig).
 
Sønnen min kom 6 dager før termin sist, så håper på at denne babyen har tenkt seg ut før også. Sist var jeg ikke klar i det hele tatt, så denne gangen skal fødebagen være pakket i GOD tid :)
 
siden lillefrøken kom 8dager over, satser jeg på at lillebror kommer litt før termin så de får litt avstand mellom bursdagene sine.
 
Sist gang kom han fem dager over. Heilt greit, var ikke lei i det hele tatt! :) 
Tenker det blir litt over denne gangen også. 
 
Back
Topp