Føde/barsel Helse Bergen

Sille92

Elsker forumet
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Hei.
Jeg ser Bergen har sluppet opp noen av tiltakene mot corona som ble innført for 3 uker siden, som bla gjelder oppholdet til far under barsel. Før kunne han komme på besøk kl.17-20, mens de siste ukene har han kun kunnet være med på fødsel og noen timer etterpå (for så å komme tilbake ved hjemreise). Noen som vet om det åpner opp igjen for far på barsel nå når de slipper opp så mye annet? (Bla besøk på sykehjem).
Takknemlig for svar. Krysser alt jeg har.
 
Det er streng kontroll ved Kvinneklinikken og fedre slipper ikke lengre inn enn foajéen. Der sitter de på rad og rekke med bilstoler, klare for å hente sine nyfødte. De får ikke komme inn på avdelingene men jordmor hjelper deg ned med baby og fødebag når du skal hjem. Barsel blir holdt så kort som mulig.
 
Det er streng kontroll ved Kvinneklinikken og fedre slipper ikke lengre inn enn foajéen. Der sitter de på rad og rekke med bilstoler, klare for å hente sine nyfødte. De får ikke komme inn på avdelingene men jordmor hjelper deg ned med baby og fødebag når du skal hjem. Barsel blir holdt så kort som mulig.
Takk for svar. Veldig kjipt,men...
 
Det er streng kontroll ved Kvinneklinikken og fedre slipper ikke lengre inn enn foajéen. Der sitter de på rad og rekke med bilstoler, klare for å hente sine nyfødte. De får ikke komme inn på avdelingene men jordmor hjelper deg ned med baby og fødebag når du skal hjem. Barsel blir holdt så kort som mulig.
Det må være noe av det tristeste jeg har lest...
 
Back
Topp