Føde baggen

lene89

Glad i forumet
Føler det er noe jeg har glemt men kommer ikke på hva det kan være:p hva er det viktigste du har med?:)

Badering ;) hehe

Dopapir er det viktigste når jeg skal pakke min. :p Store bukser og Ammeinnlegg er lurt. Dusjesko!

Jeg har pakket en egen bag til babyen (stellebag) med litt klær, hentesett, hekleteppe og noen gulpekluter. Så har jeg pakket en bag til sambo og meg på deling. Til meg selv har jeg pakket ned en ny "kosedress" fra Cubus, pluss litt andre løse/behagelige og halvfine klær, nyinnkjøpte sloggy truser, amme bh'er, ammeinnlegg (mange!!), brystvortesalve, "nedentil sprayen", pluss andre toalettsaker og slipperser. Så har jeg pakket litt diverse i en veske: kamera m/lader, "boka om meg" til babyen (dersom jeg skulle få tid til å fylle litt i den), iPod med ny musikk på og helsekortet.

Dette er første gang vi skal teste ut dette her, så om vi har med for mye eller for lite aner jeg ikke, men det er vertfall dette jeg har pakket ut ifra tips fra andre og lister jeg har funnet på nettet :)

Lett å tenke kun ting som skal i kofferten, men husk bilsetet da ;)

Da har jeg ca det samme som deg kepland:) satser på jeg har det jeg trenger,hvis ikke får jeg sende mannen hjem for å hente:)

Viktigste for meg er behagelige men fine klær til meg selv, jeg trenger å føle meg vel etter fødsel :) sminket er med - mange bilder som blir tatt ;)
Klær til snuppa og ipaden er også noe jeg måååå ha...

Litt sløv på pakkefronten merker jeg.. Funnet frem til ca. det vi trenger å ta med, men ikke fått puttet det i noen bag enda.. Stort sett klær, toalettsaker og helsekortet er alltid i veska, men er ganske heldig og bor ca 15 min. fra sykehuset , så mangler vi noe kan mannen alltids reise hjem en liten tur.

med termin i morgen burde jeg nesten sjekke fødebagen ja.... haha.. hastepakket en natt for ikke så lenge siden da jeg trodde ting var i gang :P haha ..

Jeg pakket min halvferdig for et par uker siden (veldig tidlig) pga både ei venninne og jeg drømte om fødselen min! Haha
Så igjennom den i går, og pakket ned to sett babytøy i tillegg.
Skal inn til sjekk i dag, så greit å ha den nesten klar i tilfelle de vil ha meg inn pga lite fostervann. Og tror (deler av) slimproppen gikk til morgen i dag.
Har 2 par myke bukser, ullsokker, myk deilig genser, ammetopper og BH, innlegg, tøfler, dopapir, toalettmappe med "det vanlige" + fuktighetsspray og tørrsjampo.
Ladere og slikt pakkes ned (forhåpentligvis) når vi drar, eller så får gubben hente - vi bor heldigvis kort unna sykehuset.
Papirene til sykehuset drasser jeg rundt på støtt, og basen til bilsetet er installert i bilen, så det er bare for sambo å ta med selve setet før vi skal hjem.

Back
Topp