Føde angst??

Jeg hadde så fin fødsel sist, så er i grunnen avslappet og gleder meg. Samtidig vet jeg jo at ting kan gå skikkelig galt og hvis jeg tenker på det, så får jeg frysninger og gåsehud!

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg orker ikke tenke på alt som kan gå galt, blir kvalm bare av å streife borti det..

-Fra appen-

Jeg orker ikke tenke på alt som kan gå galt, blir kvalm bare av å streife borti det..

-Fra appen-
Skyver de tankene bort, jeg og. Er jo ikke noe man får forberedt seg på uansett. Men innimellom dukker de opp likevel gitt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her gleder jeg meg så fælt og har en kjempe sommerfugl følelse i magen av å tenke på at tiden snart er her! - helt til et minste tegn på at fødselen kan være igang, da er det "neineinei, vær så snill, ikke ennå! Jeg er ikke klar" Så må jo smile litt av meg selv! Tenker at det kommer til å gå bra, men gud hvor redd jeg er for at noe kan gå galt, for evt sprøyter og store blødninger, for jeg liker virkelig ikke mitt eget blod :(

Ingen angst. Gleder meg til fødsel starter. Hadde en fin, kjapp og naturlig fødsel sist. Men er veldig spent på hvordan fødsel vil bli denne gangen kontra forrige da, håper den blir nogenlunde lik.. :) gleder meg veldig til jeg har den lille jenta i armene mine <3

Back
Topp