Första leendet

Karin m mirakel

Flørter med forumet
När fick ni erat första leende från era små???? Rasmus ler bara när han sover. (Drömmer nog om puppeparadiset)

Når hun var 4 uker smilte for første gang bevisst til oss. Hun har før det smilt mye i søvne (luft...). Nå smiler hun mer og mer for hver dag - mest til lekene sine! Moro når det begynner å skje litt utvikling!!

Juliana smilte når hun var rundt tre uker bevist. Hun gjør det når vi "spiller på leppa" hennes.... merker hun har begynt lage le lyd og til smilene, men de er bare i søvne enda...såå søtt....

ellers smiler hun endel når hun ligger på stellebordet

Men nå ikveld,,huff....stakkars..skriker og skriker...holdt på siden sju imorges med noen få sovepauser..

[:D]Casper har smilt til meg 2 ganger bevisst. Da han var 18 og 20 dager gammel.[:D]
Ellers ser jeg litt smil i søvne (knip eller drømmer..?)

Helt fantastisk varmende å se den lille smile da.... Dååååååhn!!

Snuppelille her var bare 2 uker og et par dager når hun smilte bevisst første gang. Blikket er festet, og  nå smiler  hun stadig vekk [:D]

I dag smilte han igjen!! Det ordentlig gode smilet!!
Åååh!! Jeg blir så lykkelig![:D][:)][;)]

ORIGINAL: FirstTime

Juliana smilte når hun var rundt tre uker bevist. Hun gjør det når vi "spiller på leppa" hennes.... merker hun har begynt lage le lyd og til smilene, men de er bare i søvne enda...såå søtt....

ellers smiler hun endel når hun ligger på stellebordet

Men nå ikveld,,huff....stakkars..skriker og skriker...holdt på siden sju imorges med noen få sovepauser..

Stellebordet ja, nesten som et fristed det! Hvis Ida er litt urolig så tar jeg henne med inn dit og tar av bleia - vips så er hun en solstråle igjen, merkelig!

tobarn:hehe...hadde nok likt det selv hvis vi gikk med ei klam bleie![:D][:D] Usj---hehe

Klem

Sebastian smilte besist til oss når han var 5 uker, nå smiler å gurgler han når vi ser på han å parter til han, å når han ligger på stelle bordet å får ny bleie, da er han stor fornøyd

Back
Topp