Færre symptomer?

Rafi

Glad i forumet
Er det noen andre som føler at symptomene forsvinner litt? Jeg er ikke kvalm lenger, kun hvis jeg blir kjempe sulten så kan jeg kjenne meg litt uvel. Men ikke i nærheten av hva jeg var før. Har merket at den siste uken har endret seg. Blir bare litt bekymra. Men har jo sett et bankende hjerte i uke 8, og skal på UL om ei uke igjen. Men jeg tenker på det hele døgnet [;)] min egen feil....men jeg klarer ikke å la være.

Er det bare jeg som er sånn???

Er forsatt veldig trøtt...Bør vel egentlig ta det med ro, men jeg klarer ikke...[:-]

Kvalmen har jeg ennå...MEn den blir borte så fort jeg får spist og det før den blir for ille...Hvis ikke er jeg kvalm og uvel i hele dagen..

Men ja, jeg føler den er litt på retur...

Så du er ikke alene...

Trøttheten er der fremdeles, jeg sover mye. Men i helga klarte jeg å holde meg våken lenger enn normalt. Men når jeg tenker meg om så sov jeg jo lenge også da, så kanskje ikke så rart [:D]
Tror jeg kanskje jeg har en tendens til å over-tenke. Sikkert fordi jeg hadde symptomer sist jeg var gravid, men endte opp i MA. Puppene er jo fremdeles ømme.

Jeg vet jo at det er like vanlig å ha mange symptomer, som ingen. Men man blir kanskje litt små skrullete i denne perioden her, frem til man har nådd de magiske 12 ukene [;)]

jeg er sliten, slapp, får lett hodepine, men kvalmen er lite tilstedet... jeg føler jeg har vært mer kvalm mens jeg faktisk var det, men i en kortere periode enn forrige gang..

sånn har det vært for meg å, hadde noen uker med veldig kvalme og trøtthet, så ga det seg littegrann for ca en uke siden.
har noen dager innimellom som jeg er kvalm og trøtt men ikke hver dag.

Back
Topp