fått

*tropisk*

Forelsket i forumet
diagnosen fibromyalgi å mest sannsynlig Sjøgrens idag. Tatt masse prøver som kommer svar på om et par uker. Spent på veien videre. Har vert sykemeldt en periode nå, prøvd å være i arbeid litt, men vanskelig å få rett tilrettelegging av jobben så spent på hvordan jeg skal gjøre det videre.. har bare vikariat ut juli. sliten av å presse meg for hardt, skal til legen i morgen tidlig så får høre hva legen sier.
Flere med fibromyalgi, Sjøgrens eller andre revmatiske sykdommer her inne?

Har fibromylagi.Hatt i flere år,men fikk diagnosen for ca et år siden.

Har ikke fått noen diagnose. Slitt med leddene/musklene sine jeg var 15år. De finner ikke ut av det.de fleste sykdommene kan ta flere år før de finner ut av.. Må være kjipt å få enn slik diagnose, men samtidig så får du ihverfall et svar:)
Vil ihvertfall anbefale deg til å få henvisning til fysio, det kan være til stor hjelp:)

Ingen diagnose ennå... sliter med mye smerter og er langtidssykemeldt. har muligens fibro, men vet ingenting ennå. Har time til utredning på revmatologen på sykehuset 4. mai så spent på om det kommer noe ut av det.

Har fibromyalgi og hypermobile ledd. Heldigvis forsvant mye av plagene da jeg ble gravid, og det har ikke kommet så veldig tilbake :)

Har fibro. Vært fin mens jeg gikk gravid. Har gått hjemme i 3 år pga smerter. Når permisjonen er over skal jeg søke om ufør. Har tatt lang tid og klare og innse at det er set rette. I tillegg har jeg kraftig migrene og prolaps i ryggen:(

Back
Topp