Fått vite «feil» kjønn på OUL?

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!
Jeg lurer på om det er noen som har fått beskjed om jente på OUL og fått gutt eller motsatt? Eller hørt om noen som har det? :wideyed:

Grunnen til at jeg spør er for at jeg fikk vite at jeg venter gutt nr to på OUL og sliter litt med å stole på det. Dette svangerskapet er HELT annerledes og ikke minst blir jeg påvirket av alle rundt meg som mener jeg får jente denne gangen :hilarious:
 
Hørt om noen som fikk vite gutt på oul og 2 ekstra ultralyder mot slutten av svangerskapet. Men det var ei jente ;)
Du kan jo eventuelt vurdere å bestille en privat ultralyd om noen uker. Jeg har ellers vært ikke kvalm (jente)
Litt kvalm i noen uker (gutt) og kjempekvalm i 3 mnd (jente). Så ikke nødvendigvis så kjønnsavhengig med symptomer for min del.
 
Hørt om noen som fikk vite gutt på oul og 2 ekstra ultralyder mot slutten av svangerskapet. Men det var ei jente ;)
Du kan jo eventuelt vurdere å bestille en privat ultralyd om noen uker. Jeg har ellers vært ikke kvalm (jente)
Litt kvalm i noen uker (gutt) og kjempekvalm i 3 mnd (jente). Så ikke nødvendigvis så kjønnsavhengig med symptomer for min del.

Takk for svar! Har også hørt om det og siden jeg har veldig jentefølelse denne gangen tror jeg nesten at jeg må få det bekreftet på nytt om noen uker… veldig rask OUL og sjekket kjønnet i 5-6 sek fra siden (selvom kan jo hende hun så mer før vi kom så langt da), men ble i tillegg satt tilbake ei hel uke også…
 
Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få jente på oul, men ut kom en gutt ;) Heldigvis stolte jeg på magefølelsen og kjøpte ikke inn jenteklær osv. Skal nevnes at dette er 10 år siden :)
 
En kollega fikk vite at de venta gutt på OUL, ut kom ei jente. Også litt over 10 år siden.

Men for all del.. mine to første svangerskap var ekstremt forskjellige. Jeg var skråsikker på at nr 2 var jente. Men neida, jeg har to gutter. Så jeg stoler ikke på min magefølelse denne gangen for å si det sånn.
Men ta en tur på 3D ul. Der burde de se det helt sikkert.
Vi skal på 3D ul i uke 23 for å finne ut av kjønnet, skal ha med hele gjengen :D
 
Takk for svar! Har også hørt om det og siden jeg har veldig jentefølelse denne gangen tror jeg nesten at jeg må få det bekreftet på nytt om noen uker… veldig rask OUL og sjekket kjønnet i 5-6 sek fra siden (selvom kan jo hende hun så mer før vi kom så langt da), men ble i tillegg satt tilbake ei hel uke også…

Hvis de får en god vinkel er det veldig lett å se pung og penis på gutt og 3 striper for kjønnlepper på jente. Så kanskje du kan be dem vise deg det på skjermen :) med sønnen min var det ingen tvil når legen viste meg rundt uke 26 i god vinkel :p
 
Jeg har helt annet svangerskap denne gang. Denne gangen har jeg hatt ekstrem svangerskapskvalme, bekkenløsning, sliten osv. og forrige svangerskap hadde jeg ingen slike plager. Gutt forrige gang, og gutt denne gangen også.. Så det at svangerskapet er ulikt betyr ikke nødvendigvis annet kjønn…
 
Jeg har helt annet svangerskap denne gang. Denne gangen har jeg hatt ekstrem svangerskapskvalme, bekkenløsning, sliten osv. og forrige svangerskap hadde jeg ingen slike plager. Gutt forrige gang, og gutt denne gangen også.. Så det at svangerskapet er ulikt betyr ikke nødvendigvis annet kjønn…
Og alle rundt meg her har ogsp gjettet på jente. At jeg har annen mage osv:p
 
Hvis de får en god vinkel er det veldig lett å se pung og penis på gutt og 3 striper for kjønnlepper på jente. Så kanskje du kan be dem vise deg det på skjermen :) med sønnen min var det ingen tvil når legen viste meg rundt uke 26 i god vinkel :p


Hun så bare veldig kjapt fra siden, og var ikke helt sikker.. Men jeg skal uansett på 3D om noen uker, så jeg får vel en bekreftelse da :p
 
Hun så bare veldig kjapt fra siden, og var ikke helt sikker.. Men jeg skal uansett på 3D om noen uker, så jeg får vel en bekreftelse da :p

Ja, bare be dem vise deg på skjermen så får du nok se :)
 
Jeg fikk vite at det var en gutt da jeg tok celleprøve 14+5. I går var jeg på ultralyd på sykehuset (18+1) og fikk vite jente….
Men jeg tror fortsatt det er gutt
 
Ja jeg har veldig lyst til å ta 3D uansett, og da må det vel være veldig synlig om det er gutt eller jente?? Jeg får vente et par uker da, så får man også se ansiktet til baby :Heartred

Jaa, tenker å gjøre det samme :) Men der jeg tenkte å booke ser det ut som de anbefaler å vente helt til uke 26. Har også hørt uke 23... Startet en tråd her i forumet som heter "3D ultralyd" - der fikk jeg et par tips
 
Back
Topp