Fått vite «feil» kjønn på OUL

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei! Jeg sniker litt fra august, og vi har snakket litt der, men er det noen som har fått beskjed om jente på OUL og fått gutt eller motsatt? Eller hørt om noen som har det? :wideyed:

Grunnen til at jeg spør er for at jeg fikk vite at jeg venter gutt nr to på OUL og sliter litt med å stole på det. Dette svangerskapet er HELT annerledes og ikke minst blir jeg påvirket av alle rundt meg som mener jeg får jente denne gangen :hilarious:
 
Svangerskap kan være helt ulike, og samtidig få samme kjønn. Jeg tenker at det er veldig stor sannsynlighet for gutt, når de har sett gutt. Men ingenting er vel sikkert før babyen er ute.
Jeg har fått beskjed om jente to ganger, og alle rundt meg sier jeg har typisk guttemage, og at det må være gutt osv. Kjenner jeg blir såå lei av å høre det. Alle skal liksom ha en mening om alt..
 
Jeg har to gutter - totalt ulike svangerskap. Gravid med jente nå - nok et annerledes svangerskap fra gutta. Lik mage har jeg hatt på alle tre.. så tror virkelig ikke du skal bekymre deg. Det er oftere andre vei de i så tilfelle tar feil.
 
Eg venter jente nr 3, og alle 3 svangerskap er heilt ulike. Så det treng ikkje bety noko. Som andre her seier vil eg tru at det er stor sannsynlighet for gutt når det er det dei har sagt.
 
Sjansen er i alle fall større for feil om de sier jente, man kan godt ha en gutt som ser ut som en jente, men ikke så ofte man ser feil når det er gutt :hilarious:
 
Jeg ventet jente første sv.skap, klarte ikke tro det var gutt andre gang, var så merkelig å omstille seg på det. Svangerskapet var veldig annerledes, men det var nok fordi jeg hadde en liten fra før og jeg ikke hadde samme muligheter til å slappe av. Jeg ble mer aktiv, og sv.skapet ble også mye lettere :) og jeg var lettere :hilarious:
 
Lol at folk kan mene noe om hva slags kjønn det blir :hilarious: Basert på hva, liksom?? Er nok en gutt, ja :Heartred Finnes vel en minimal sjanse for at de tar feil, men den sjansen øker nok ikke selv om folk skulle «mene» at det var noe annet :p Er heller ingen grunn til at babyens kjønnskromosom skulle være avgjørende for hvordan svangerskapet blir, tenker jeg. Er nok mange andre faktorer som spiller minst like mye inn!
 
Back
Topp