Fått time til utredning

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Jeg har endelig fått time til utredning hos KK 25. august. Jeg har ventet på det. Jeg har leiden mutasjon, arvelig disponert for blodpropp, og gravide som har dette skal følges nøye opp. Kanskje jeg må bruke medisiner, flere UL underveis for å sjekke blodgjennomstrømning i morkaken, hyppige kontroller, men det får jeg mer informasjon om når den tid kommer. Jeg er bare glad for at ting går som det skal.  [:)]

Bra du har fått time og at ting går som de skal. Håper du kommer til å slite minst mulig med disse plagene gjennom svangerskapet og så får du bare kose degi mellomtiden med flere UL [;)]

ORIGINAL: Killingene

Bra du har fått time og at ting går som de skal. Håper du kommer til å slite minst mulig med disse plagene gjennom svangerskapet og så får du bare kose degi mellomtiden med flere UL [;)]

sign!!! [:)]

Ønsker deg lykke til, vet det er litt ekstra å tenke på med medisiner og alt som følger med.

Venninnen min fikk blodpropp fordi hun ikke hadde rukket å tenke så langt da hun fant ut at hun var gravid
og hun anbefaler deg nok å ta forhåndsreglene på forhånd.
Det går bra med henne nå og hun er 7 måneder på vei!!

Stå på og "keep up the good work that you are doing"

ORIGINAL: Killingene

Back
Topp