Fått time til oul!

Spireimagen2018

Glad i forumet
Junilykke2018
Igår kom innkallelsen i posten, oul blir den 5.1.18. [emoji4] grugleder meg alltid til oul, synes det er så skummelt. Dette er mitt 3. barn, håper så at alt står bra til. Er det flere som har fått time enda? [emoji4]

Oi! Jeg har ikke vært til første kontroll enda en gang jeg.

Oi! Jeg har ikke vært til første kontroll enda en gang jeg.

Det har egentlig ikke jeg heller, men var hos legen for å forhøre meg om medisiner i svangerskapet og litt sånn, og ei uke etter kom innkalling til oul.

Å så gøy! [emoji3]

Jeg har ikke fått time til oul. Skal til tul på fredag og tilbake til legen uken etter da. Så får høre når den kommer. Men stresser ikke. Kommer sikkert snart [emoji6]

Har heller ikke vært på første kontroll (men har vært på TUL og en kort samtale hos jordmor da, men hun sendte ikke inn noe siden jeg skal til lege i uke 12 og at jeg allerede følges opp av sykehuset). Skal jo inn rundt hver 2-4 uke på UL hele svangerskapet uansett så venter liksom ikke så fælt på OUL denne gangen. :P

Jeg skal på TUL på tirsdag, og regner med jeg får tildelt OUL timen etter den om alt er ok med Lille Skatt i magen :smiley-angelic001

Har fått time 11/1... Men litt usikker på om jeg burde prøve å få en litt tidligere... Jeg vil være 19+3 etter menstermin 11/1... Sist svangerskap ble jeg flytta fram 6 dager[emoji849]

2. januar [emoji7]

Hvordan har dere fått time allerede?? ;o har ikke vært til noen ordentlig kontroll enda jeg, heller ikke hos jordmor! Haha

Skal på første kontroll 4. Desember, så blir vel sendt innkalling da;)

Back
Topp