Fått time til OUL

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Da har brevet kommet i postkassen og jeg har fått time til OUL 4.8. Da er jeg 19+1 :D
Så det blir en fin avslutning på ferien :joyful:
Noen andre som har fått time til OUL?

Da har brevet kommet i postkassen og jeg har fått time til OUL 4.8. Da er jeg 19+1 :D
Så det blir en fin avslutning på ferien :joyful:
Noen andre som har fått time til OUL?

Så spennende :) når hadde du kontroll? Skal til jm 4. Juli og lege 17.. er da 13 og 15 uler. Redd jeg da må vente legge på oul.

Yes :) 27 juli. Da er jeg 18+2. Er jo egentlig ikke så lenge til :D

Så spennende :) når hadde du kontroll? Skal til jm 4. Juli og lege 17.. er da 13 og 15 uler. Redd jeg da må vente legge på oul.
Det som er det rare. Jeg har ikke vært på kontroll hos fastlegen enda, til svangerskaps kontroll, men kun for sykemelding pga kvalmen. Men jeg har vært innlagt på sykehuset pga kvalmen og oppkast så kan hende en av de har meldt i fra likevel :wacky::)
Skal til fastlegen egentlig på torsdag (12+0) men siden jeg er innlagt så må den endres til neste uke... igjen....

Fått time til OUL 1 august, da er jeg akkurat 18+0 [emoji2] Er så spent[emoji2]

Fått time 15. august:D da er jeg 18+4. Gleder meg til å få vite om alt er i orden og om det er gutt eller jente:D

Jeg har fått 10 august. Da er jeg 18+3. Skal på tul 26/6, da ❤️

Jeg skal 10. august. Da er jeg 18+3 [emoji846] Før det skal jeg ha enda en tul 27.6.

Må komme meg til legen før jeg da tror jeg.. eller sender Jm også?
Kan ikke vente til 17. Juli også bli innkalt!

Samme som meg nesten jo! OUL 10/8 og andre tul 26/6 for meg ;) Også har vi foreløpig termin samtidig og (jeg har skrevet feil på terminlista.. Hehe).

Morsomt [emoji846] Blir spennende å følge hverandre fremover da [emoji846]

Venter på innkalling til både den og TUL nå, jordmor bestilte timer på mandag:)

Jeg skal på Oul den 14.august jeg er da 19+2 [emoji4]

Back
Topp