fått tilbake mensen?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Fått mensen enda?

Jeg har ikke fått enda, han er straks ti uker. Er ikke beskyttet enda siden jeg må sette inn spiralen hos en gynokolog og der var første time i august, så jeg hadde litt sex for to uker siden. Litt i den forstand at han ikke ejakulerte. Det slo meg i dag da jeg ble skikkelg kvalm av morgenglasset med vann som jeg drakk. Altså, jeg vil ikke ha flere barn så blir superstresset av det minste snev av gravidsymptomer. Mensen er en fin påminner om at man ikke er det så nå blir jeg jo bare stressa ..!
 
Jeg avslutta renselsen med mensen.. 5,5 uke etter fødsel. Begynte på plaster for et par uker siden.

Men så på helsekontrollen at hoppe av i svingen beskytter 96%:)
Dersom han har tisset mellom forrige ejakulasjon og hyrdestunden så skal det godt gjøres at noe slipper igjennom:)

Men er vel bare å ta en test?
 
Ja, fikk mensen 2 uker etter renselse og den har vart nå i to uker. Fikk mensen 5 dager etter jeg satt inn spiral. Lillegutt er snart 10 uker :)
 
Ja etter 5 uker, men jeg ammer ikke heller så det var forventet. Satt inn spiral 2 uker etter.
 
Nope ikke kommer her, med forrige kom den etter 4mnd ved fullamming, og med første etter 6 uker (uten amming)
 
Han er 3måneder på onsdag og enda kkke fått mensen enda. Heldigvis!
 
Ungen er nesten 3 mnd og ikke fått mensen enda. Skal sette inn spiral neste uke, spent på om den kommer da.
 
Fullammer og regner ikke med å få den tilbake på en god stund
 
Enda ikke fått den tilbake - heldigvis. Med storesøster kom den ikke før 1 år etter fødsel. Håper på det samme denne gangen [emoji85] fullammet da, og gjør det nå også.
 
Fullammer til den store gullmedaljen, men likevel fikk jeg mensen i går, 9 uker etter fødsel. Hurra.... :dead:
 
Fikk den 6 uker etter fødsel, men er nå kraftig forsinket på neste menstruasjon [emoji28] krysser alt jeg har for at jeg ikke er gravid igjen[emoji51] da dævver jeg!
 
Back
Topp