Littlå Glad i forumet 21 Okt 2010 #1 Behøver 1 sprøyte Orgalutran 0,5ml i morgen. Men ALLE apotek er tomme. Får inn i uke 48... Noen som kan hjelpe meg???? Har du en ekstra liggende??
Behøver 1 sprøyte Orgalutran 0,5ml i morgen. Men ALLE apotek er tomme. Får inn i uke 48... Noen som kan hjelpe meg???? Har du en ekstra liggende??
Littlå Glad i forumet 21 Okt 2010 #3 Får kjøpe 5 pk og enkel av den.. fikk resept på en annen type, men den er også utsolgt[:@] Bare ikke hele forsøket blir avbrutt pga den ene sprøyten[:(][&:][:@]
Får kjøpe 5 pk og enkel av den.. fikk resept på en annen type, men den er også utsolgt[:@] Bare ikke hele forsøket blir avbrutt pga den ene sprøyten[:(][&:][:@]
C Cizza03 Forumet er livet 21 Okt 2010 #4 ORIGINAL: Nullenusken Har bare Puregon liggende desverre....
Mortens skogmus Glad i forumet 21 Okt 2010 #5 Jeg har, men dessverre litt langt unna[:(][:(][:(][:(][:(] Du skulle så gjerne ha fått den
Littlå Glad i forumet 21 Okt 2010 #8 Tusen takk jenter [:D] Jeg klarte å få fatt i den siste sprøyten på Madla. Nå har vi støvsugd sandnes,stavanger og Haugesund. Helt tomt. Sykepleier i Haugesund ville avbryte forsøket, men nå blir det uttak på mandag alikevell[:D][:D] Men tusen takk for hjelpen jenter. Det er utsolgt over alt, så er nok kanskje flere fortvilede sjeler som dukker innom her etter hvert[;)]
Tusen takk jenter [:D] Jeg klarte å få fatt i den siste sprøyten på Madla. Nå har vi støvsugd sandnes,stavanger og Haugesund. Helt tomt. Sykepleier i Haugesund ville avbryte forsøket, men nå blir det uttak på mandag alikevell[:D][:D] Men tusen takk for hjelpen jenter. Det er utsolgt over alt, så er nok kanskje flere fortvilede sjeler som dukker innom her etter hvert[;)]