fått svar

3nydeligesmå

Forumet er livet
fått svar

Har su testet og fått en svak strek?????????

Gravid-streken slår bare ut på gravid-hormonet (husker ikke hva det heter).
så, en strek er en strek og da er du nok gravid[;)]

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

ORIGINAL: larviksjenta

tenker på graviditets tester, er en strek alltid en strek uansett hvor svak den er??
noen her som har opplevd å få en svak strek og ikke være gravid'?
Jeg fikk en strek forrige uke, men jeg fikk igjen mensen i går. Trodde jeg var gravid, for jeg hadde gått 50 dager over tida..... Så jeg ville uansett tatt en test hos legen! Jeg stoler ikke 100% på disse testene lenger....

så du tror ikek en strek alltid er en strek på en måte?

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Har su testet og fått en svak strek?????????

Gravid-streken slår bare ut på gravid-hormonet (husker ikke hva det heter).
så, en strek er en strek og da er du nok gravid[;)]

tenker på graviditets tester, er en strek alltid en strek uansett hvor svak den er??
noen her som har opplevd å få en svak strek og ikke være gravid'?
Jeg fikk en strek forrige uke, men jeg fikk igjen mensen i går. Trodde jeg var gravid, for jeg hadde gått 50 dager over tida..... Så jeg ville uansett tatt en test hos legen! Jeg stoler ikke 100% på disse testene lenger....

så du tror ikek en strek alltid er en strek på en måte?
Jeg trodde det....helt til denne gangen... Men uansett så håper jeg for din del at din strek er en strek[:D] Ikke noe som er bedre enn det!!! Lykke til!![:)]

ORIGINAL: *ceccemor*

siden du testet så tidlig og fikk en veldig svak strek er nok muligheten veldig stor for at det sitter en spire der[:)][:)][:)] 

lykke til!

Klarer du å ta bilde av den? Hos meg var den kjeeeempesvak, men 8 mnd senere kom Andrea til verden.. så for meg stemte det med at "en strek er en strek"...

Lykke til og krysser fingrene for deg! [:)]

ORIGINAL: AngeLine

Klarer du å ta bilde av den? Hos meg var den kjeeeempesvak, men 8 mnd senere kom Andrea til verden.. så for meg stemte det med at "en strek er en strek"...

Lykke til og krysser fingrene for deg! [:)]

ORIGINAL: *~Janne2101~*

er det ikke kun hcg som kan utløse den andre streken da?
-jeg stemmer for at du er gravid[:D]Gratulerer snuppa!

ORIGINAL: •Skjønningene•

hvorfor er alt fjernet da, nyskjerrig jeg[:D][:D]

hehe, er du nok. [:D]

jeg fikk en positiv hjemmetest, men negativ hos legen nå for ei stund sia... hjemmetestene tar sjelden feil om at du er gravid, men det hender.

Back
Topp