3nydeligesmå
Forumet er livet
fått svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Simen&Snorremamma
ORIGINAL: larviksjentaJeg fikk en strek forrige uke, men jeg fikk igjen mensen i går. Trodde jeg var gravid, for jeg hadde gått 50 dager over tida..... Så jeg ville uansett tatt en test hos legen! Jeg stoler ikke 100% på disse testene lenger....
tenker på graviditets tester, er en strek alltid en strek uansett hvor svak den er??
noen her som har opplevd å få en svak strek og ikke være gravid'?
ORIGINAL: ~Stjernemor~
Har su testet og fått en svak strek?????????
Gravid-streken slår bare ut på gravid-hormonet (husker ikke hva det heter).
så, en strek er en strek og da er du nok gravid[;)]
ORIGINAL: larviksjentaJeg trodde det....helt til denne gangen... Men uansett så håper jeg for din del at din strek er en strek[:D] Ikke noe som er bedre enn det!!! Lykke til!![:)]
ORIGINAL: larviksjentaJeg fikk en strek forrige uke, men jeg fikk igjen mensen i går. Trodde jeg var gravid, for jeg hadde gått 50 dager over tida..... Så jeg ville uansett tatt en test hos legen! Jeg stoler ikke 100% på disse testene lenger....
tenker på graviditets tester, er en strek alltid en strek uansett hvor svak den er??
noen her som har opplevd å få en svak strek og ikke være gravid'?
så du tror ikek en strek alltid er en strek på en måte?
ORIGINAL: *ceccemor*
siden du testet så tidlig og fikk en veldig svak strek er nok muligheten veldig stor for at det sitter en spire der[:)][:)][:)]
lykke til!
ORIGINAL: AngeLine
Klarer du å ta bilde av den? Hos meg var den kjeeeempesvak, men 8 mnd senere kom Andrea til verden.. så for meg stemte det med at "en strek er en strek"...
Lykke til og krysser fingrene for deg! [:)]
ORIGINAL: *~Janne2101~*
er det ikke kun hcg som kan utløse den andre streken da?
-jeg stemmer for at du er gravid[:D]Gratulerer snuppa!
ORIGINAL: •Skjønningene•
hvorfor er alt fjernet da, nyskjerrig jeg[:D][:D]