fått svar

*Bianco*

Forumet er livet
??

ingen==??

Har hatt det mange ganger...vondt i nesen på en måte, på siden av nesten...og under og over øynene...
Også er det vondt i tennene i overkjeven når jeg tygger...

Har det nå forresten...

har sånn trykk rett over øynene!blir verre når jeg går og står!ikke når jeg sitter da er det ikke så vondt!

enda verre blir det når jeg hoster

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

vondt i kinnene, utover mot ørene,
under øynene, panna

en bankende smerte,     har d nå[:(]

jeg å tror jeg da !begynte i mårrest!helt for jævlig[:(]

er det verre når du står ??går??

ORIGINAL: bagheera

vondt i pannen, nesen, rundt øynene, vondt å bevege øyeeple, vondt i tennene, veødig trykk fremme i hodet når jeg bøyer meg fremover.
snuen er gul/grønn, skikkelig tykk og seig[:'(]

høres ut som meg dette utenom dette med tennene

har også fått det nå [:@]
er ikke så lenge siden jeg hadde det sist heller, så får tygge noen piller [&o]

ORIGINAL: Rosie Posie

har også fått det nå [:@]
er ikke så lenge siden jeg hadde det sist heller, så får tygge noen piller [&o]

hvilke piller da??paracet?

Har det nå[:'(] drit vondt i panna, utover i kinna, og i tennene!Det presser skikkelig....

Har sitti i en stund nå, så håper det blir bedre snart nå, er lei av å være syk[:'(][:'(][:'(]

Jeg ringte til og med tannlegevakta kl.1700 en ettermiddag fordi jeg hadde fått innmari tannpine..fikk komme inn 1 time senere for  å sjekke det. Tannlegen sjekket tennene og sa: Jeg finner ikke noen grunn til at du skal ha tannpine, men du høres ganske forkjøla ut?! Jeg: "ja, jeg har fått ed gadske krafti sdue" Hvorpå tannlegen svarer:Jeg tror du bare har en bihulebetennelse...Gå hjem og plei forkjølelsen du, så går nok tannpinen over ganske raskt...
Jeg var mildt sagt litt flau kan du si [:D]

Men ja, det dunker oppi pannen, trykker og gjør vondt både i tennene, oppover nesen, mellom øynene, på panna osv. Og det blir verre når man går og bøyer seg ned (da er det like før hodet sprenges- følelse)..Jeg har aldri fått noe for det, kun tatt nesedråper og damp"bad" til hodet med noe a'la mentolatum-dråper oppi. Koker vann i en stor kasserolle, heller oppi dråper, holder hodet over dampen med en håndduk over hodet for å slippe ut minst mulig damp, og holder det der i 10 minutter mens man prøøver å puste med nesa..det er hardt å holde ut, men det funker.
Jeg måtte ta dampbad istedenfor å få penicillin fordi jeg var gravid og legen ønsket helst ikke å gi meg noen piller. Og nesedråper hadde ejg brukt i over 10 dager da jeg kom til legen..

God bedring!! [:)]

Er ikke så lenge siden jeg hadde det selv, og det er typisk med dunkende hodepine og at det bli r mye værre når man bøyer seg framover.. Åsså at man er snørrete selvfølgelig.. Det var det eneste jeg sa til legevakten, og da konstaterte han med at det var bihulebettenelse.. Tok en crp selv som var litt høy, men den trengte ikke å bli nevneverdig høy ved bihulebetennelse sa legen..

ORIGINAL: Dama

Jeg ringte til og med tannlegevakta kl.1700 en ettermiddag fordi jeg hadde fått innmari tannpine..fikk komme inn 1 time senere for  å sjekke det. Tannlegen sjekket tennene og sa: Jeg finner ikke noen grunn til at du skal ha tannpine, men du høres ganske forkjøla ut?! Jeg: "ja, jeg har fått ed gadske krafti sdue" Hvorpå tannlegen svarer:Jeg tror du bare har en bihulebetennelse...Gå hjem og plei forkjølelsen du, så går nok tannpinen over ganske raskt...
Jeg var mildt sagt litt flau kan du si [:D]

Men ja, det dunker oppi pannen, trykker og gjør vondt både i tennene, oppover nesen, mellom øynene, på panna osv. Og det blir verre når man går og bøyer seg ned (da er det like før hodet sprenges- følelse)..Jeg har aldri fått noe for det, kun tatt nesedråper og damp"bad" til hodet med noe a'la mentolatum-dråper oppi. Koker vann i en stor kasserolle, heller oppi dråper, holder hodet over dampen med en håndduk over hodet for å slippe ut minst mulig damp, og holder det der i 10 minutter mens man prøøver å puste med nesa..det er hardt å holde ut, men det funker.
Jeg måtte ta dampbad istedenfor å få penicillin fordi jeg var gravid og legen ønsket helst ikke å gi meg noen piller. Og nesedråper hadde ejg brukt i over 10 dager da jeg kom til legen..

God bedring!! [:)]

takk for et langt og godt svar dama![:)]

Det er utrolig vondt!!
Kan kjennes ut som tannverk.
Bøye seg så dunke det VELDIG MYE, og mye grønn gul snørr!!

Dunkende vondt, som ble 10 ganger værre viss jeg la meg ned. Vondt bak øya, i panna, ved kinnbena, og i tenna

ORIGINAL: ¤Tammis¤

Vondt i hele ansiktet egentlig. Bihulene går jo ved nesa under øynene og til ørene.

i pannen å leste jeg på lommelegen.no[:)]

Back
Topp