Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dama
Jeg ringte til og med tannlegevakta kl.1700 en ettermiddag fordi jeg hadde fått innmari tannpine..fikk komme inn 1 time senere for å sjekke det. Tannlegen sjekket tennene og sa: Jeg finner ikke noen grunn til at du skal ha tannpine, men du høres ganske forkjøla ut?! Jeg: "ja, jeg har fått ed gadske krafti sdue" Hvorpå tannlegen svarer:Jeg tror du bare har en bihulebetennelse...Gå hjem og plei forkjølelsen du, så går nok tannpinen over ganske raskt...
Jeg var mildt sagt litt flau kan du si [:D]
Men ja, det dunker oppi pannen, trykker og gjør vondt både i tennene, oppover nesen, mellom øynene, på panna osv. Og det blir verre når man går og bøyer seg ned (da er det like før hodet sprenges- følelse)..Jeg har aldri fått noe for det, kun tatt nesedråper og damp"bad" til hodet med noe a'la mentolatum-dråper oppi. Koker vann i en stor kasserolle, heller oppi dråper, holder hodet over dampen med en håndduk over hodet for å slippe ut minst mulig damp, og holder det der i 10 minutter mens man prøøver å puste med nesa..det er hardt å holde ut, men det funker.
Jeg måtte ta dampbad istedenfor å få penicillin fordi jeg var gravid og legen ønsket helst ikke å gi meg noen piller. Og nesedråper hadde ejg brukt i over 10 dager da jeg kom til legen..
God bedring!! [:)]