F Frk.MammaMor Elsker forumet 5 Apr 2011 #2 Kommer ann på kommunen det..Noen steder er det i allefall 3 mnds behandlingstid veit jeg..
Kineblomst Gift med forumet 5 Apr 2011 #3 det tar den tiden de behandler saken, men vil tro max en mnd.. gått veldig fort med meg ihvertfall...
det tar den tiden de behandler saken, men vil tro max en mnd.. gått veldig fort med meg ihvertfall...
lashes Forumet er livet 5 Apr 2011 #4 Det er 3 mnd behandlingstid på de fleste søknader.. når man får fra bf kommer jo ann på om man tar det privat eller gjennom nav..
Det er 3 mnd behandlingstid på de fleste søknader.. når man får fra bf kommer jo ann på om man tar det privat eller gjennom nav..
Stinoa Gift med forumet 5 Apr 2011 #5 Vet om ei det tok 3 mnd med, så hon gikk på sosialen imens, også trakk de tilbake pengene de har lånt hon i mellomtiden når hon fikk tilbakebetalt[:)]
Vet om ei det tok 3 mnd med, så hon gikk på sosialen imens, også trakk de tilbake pengene de har lånt hon i mellomtiden når hon fikk tilbakebetalt[:)]
dette kallenavnet er opptatt Glad i forumet 5 Apr 2011 #6 så det tar ikke så lang tid som 5 måneder altså..
lashes Forumet er livet 5 Apr 2011 #7 ORIGINAL: FrøknaFraDalen så det tar ikke så lang tid som 5 måneder altså.. Nope.. Jeg fikk beskjed om at de er 3 mnd behandlingstid på os og ekstra bt.. Men altså, nav kan rote bort søknader, skjedde meg..
ORIGINAL: FrøknaFraDalen så det tar ikke så lang tid som 5 måneder altså.. Nope.. Jeg fikk beskjed om at de er 3 mnd behandlingstid på os og ekstra bt.. Men altså, nav kan rote bort søknader, skjedde meg..