Fått svar

dolly duck

Elsker forumet
Vesla vår på 1 og ett halvt år har litt feber 38, er veldig slakk, snueste, og hoster en del. Har heller ikke spist så mye siden hun kom fra barnehagen.

Hadde dere holdt henne hjemme i morgen, eller hadde dere sett det ann til i morgen?

Om jeg har henne hjemme, hadde dere ringt jobben i kveld og sagt fra eller i morgen tidlig?
(jeg går bare på topp, så det er ikke at de må få inn folk for meg)

Hvis hun har litt feber så skal du selvfølgelig holde henne hjemme i morgen!

Klart hun skal være hjemme når hun ikke er i form, spiser dårlig OG har feber...

ORIGINAL: Froskegele

Hvis hun har litt feber så skal du selvfølgelig holde henne hjemme i morgen!

sign. skjønner ikke at noen kan lure på det engang!

Har ikke feberfir regel i barnehagen her, men ser vel egentlig selv at det er det som vi kommer til å gjøre.
Men godt å høre hva andre mener. Alltid kommer den skyldfølelsen overfor jobb.

hadde dere ringt i kveld eller i morgen tidlig?

Her er regelen at de skal være feberfri en dag før de skal i barnehagen! Hvis hun er slapp osv i dag hadde jeg vært hjemme med hjemme m henne i morra så hun fikk tatt det med ro en dag (blir som regel fortere frisk igjen da) [:)]

ORIGINAL: dolly duck

Vesla vår på 1 og ett halvt år har litt feber 38, er veldig slakk, snueste, og hoster en del. Har heller ikke spist så mye siden hun kom fra barnehagen.

Hadde dere holdt henne hjemme i morgen, eller hadde dere sett det ann til i morgen?

Om jeg har henne hjemme, hadde dere ringt jobben i kveld og sagt fra eller i morgen tidlig?
(jeg går bare på topp, så det er ikke at de må få inn folk for meg)

Fra en som jobber i barnehage. JA hold henne hjemme!!! barn skal ha en feberfri dag hjemme før de blir sendt tilbake til barnehagen!!!!

ORIGINAL: dolly duck

Har ikke feberfir regel i barnehagen her, men ser vel egentlig selv at det er det som vi kommer til å gjøre.
Men godt å høre hva andre mener. Alltid kommer den skyldfølelsen overfor jobb.

hadde dere ringt i kveld eller i morgen tidlig?

hva med skyldfølelsen overnfor barnet ditt? det er utolig slitsomt for barn å være i barnehagen når de ikk er i form. Ja jeg hadde ring å sagt ifra til jobben i dag. jo før jo bedre.

Hun skal være hjemme!

Back
Topp