Fått se lille for første gang! <3

Marlene_94

Betatt av forumet
I dag var jeg på tidlig ultralyd som samboeren min og jeg fik ordnet oss får de ordinære.

Var veldig delte følelser før vi skulle ditt, dette spesielt i forhold til om alt var bra og at vi nå skulle få se lille for første gang.
Å følelsene tok overhånd når vi først var i gang, for brått var lille oppe på skjermen og i tillegg fikk vi høre hjertelyden til vår lille samtidig som han/hun viftet med armene og bena sine. Veldig moro og rørende alle inntrykkene som kom! ❤️

I tillegg fikk jeg bekrefta at utredningen til fastlegen min i forhold til hvor langt på vei jeg var stemte 100%. Så er nå i dag 9+2 med lille.

For nå for første gang føles det som om jeg skal bli mamma på ekte! Herlighet å spent jeg er på tiden fremover nå! ❤️

Så fantastisk :-D fikk tårer i øynene nå <3

Wææow!! :)
Så fantastisk! Må si at dette innlegget var noe jeg trengte nå.. vært så mye trist her de siste dagene, og man mister litt motet på veien.. tuusen takk for at du delte din glede :) den sprer seg! Hurra for baby i magen! <3

herlig:)

Fantastisk!!! :D Hurra for den lille!! :D

Wææow!! :)
Så fantastisk! Må si at dette innlegget var noe jeg trengte nå.. vært så mye trist her de siste dagene, og man mister litt motet på veien.. tuusen takk for at du delte din glede :) den sprer seg! Hurra for baby i magen! <3

Ja, unik opplevelse! ❤️ Koselig å høre at jeg kunne være med på å spre litt glede, det er alltid koselig. Var bare hyggelig og dele dette, og så måtte jeg bare få ut litt av lykken eller hva jeg skal kalle det, heve! :-)

Å tusen takk til alle dere andre også! ❤️ Så beklager jeg også for noen skrive feil som følger med mobilen når det går litt fort i svingene, hehe! :-)

Back
Topp