fått oss hus

wolfbaby

Forelsket i forumet
Nå skal vi flytte[:D]  Fra en liten blokk-leilighet med 3 små soverom og knøttlite bad og kjøkken, og til ett stoort hus[:D] Med 4 store soverom, stort bad helt ok kjøkken og stue[:D] Og til og med ett VASKEROM[:D] (nå har vi skittentøyskurven på kjøkkenet så vi prøver så godt vi kan å holde den tom)

Og ikke minst har vi en stor uteplass med dissestativ, klartestativ og snart trampoline. Og vi skal betale 1000kr mindre i mnd. Må legge til at det er på "landet" en god halvtime fra byen.. Men det er bare enda ett pluss..

1 september er vi vekk[:D][:D]

GRATULERER!! Så bra!![:D] Kan tenke meg det blir digg!

ORIGINAL: 83modell

[:D]

ORIGINAL: dynnna

[:D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Grattis!!

Skjønner godt at dere er happy!!

Gratulerer :)
kan jeg spørre om hvor?
Bor selv på "landet" nå, bodd her 1 år i sept.

Så bra da, grattis! Er jo veldig deilig å bo på landet når man har små barn, og så er det jo så mye billigere![:D][:D]

ORIGINAL: Kariar

Så bra da, grattis! Er jo veldig deilig å bo på landet når man har små barn, og så er det jo så mye billigere![:D][:D]
Kose dere med pakking nå da!

Gratulerer så mye med huskjøpet!

ORIGINAL: Julie85

Gratulerer :)
kan jeg spørre om hvor?
Bor selv på "landet" nå, bodd her 1 år i sept.

alversund skal vi flytte til[:)]

ORIGINAL: Perlemor til to

ORIGINAL: Kariar

Kose dere med pakking nå da!

Pakking ja[8D] snart ferdig vi nå, og godt er det[:D] men en del igjen, men i dag skal vi slappe av

gratulerer!![:)]

Rett over broen altså. Velkommen i riktig retning[;)] Forsvinner du for godt eller for en liten stund?

her fra forsvinner eg nok en liten stund, ikkje sikker på når vi skal få bredbånd igjen, men Bergen er eg ferdig med[:)]

Back
Topp