TePa Elsker forumet 19 Jan 2011 #1 .... ball! og den er jeg så glad i at jeg må passe godt på den når jeg sover også
V Vand Forumet er livet 19 Jan 2011 #5 HIHHIHI! [:D][:D][:D] Klart han må få sove med den! [:D][:D][:D] Emmeli har sovet med en ball i to uker nå, forteller at det er håndballen hennes! [8D] (gjett om mamman blir stolt da[;)][8D])
HIHHIHI! [:D][:D][:D] Klart han må få sove med den! [:D][:D][:D] Emmeli har sovet med en ball i to uker nå, forteller at det er håndballen hennes! [8D] (gjett om mamman blir stolt da[;)][8D])
V Vand Forumet er livet 19 Jan 2011 #8 ORIGINAL: *Maik1* Kommende fotballspiller? Ser du at han har den nede ved føttene???[>:][8|][8|][8|][8|] Nei, dette er nok en ny Håvard Tvedten! [8D]
ORIGINAL: *Maik1* Kommende fotballspiller? Ser du at han har den nede ved føttene???[>:][8|][8|][8|][8|] Nei, dette er nok en ny Håvard Tvedten! [8D]
TePa Elsker forumet 19 Jan 2011 #10 ORIGINAL: Vand ORIGINAL: *Maik1* Kommende fotballspiller? Ser du at han har den nede ved føttene???[>:][8|][8|][8|][8|] Nei, dette er nok en ny Håvard Tvedten! [8D] God blir han nok uansett [8D]
ORIGINAL: Vand ORIGINAL: *Maik1* Kommende fotballspiller? Ser du at han har den nede ved føttene???[>:][8|][8|][8|][8|] Nei, dette er nok en ny Håvard Tvedten! [8D] God blir han nok uansett [8D]
Medusa_83 Forumet er livet 19 Jan 2011 #11 Det er da du vet at det falt i smak, i alle fall[:D] Søting!
TePa Elsker forumet 19 Jan 2011 #13 Hihi ja de er herlige i den her alderen altså. Vet hva de vil i hvertfall, det skal de ha [;)]