fått nesespray

Så bra da! Er han veldig urolig mot slutten av måltidet?? Det er nemlig Oliver av og til og jeg mistenker at det kan være at melka ikke kommer fort nok og at han blir utålmodig...?!

urolig her også. forferdelig utålmodig!!

ORIGINAL: Trine82

ja veeldig, vrir seg og spytter ut puppen og tar den igjen, blir jo sår. Også ender det med at han ikke spiser nok og blir sulten igjen med en gang... 

Har hatt noen sånne dager ja... Hmm....

Har prøvd den nesesprayen jeg også .. synes dessverre ikke den funket noe særlig her selv om jeg har hørt mange godord om den! Håper det virker bedre for deg Trine [;)]

bruker den bar eved amming etter kl 15 på dagen, for da har jeg minst melk, på natta klarer han ikke drikke alt og jeg pumper ut fra 40-70 ml  etter at han er stapp mett, merkelig at det skal være så lite på kvelden da

ORIGINAL: Nesing

Det er helt normalt at det er mindre melk på kveldene, jeg har det også sånn! Om natten er det mye mer, rett og slett fordi man da gjerne ammer sjeldnere samt at hormonene jobber med produksjonen.

Men du, angående bæsjingen til Tobias, har du forsøkt "termometertrikset"? Altså å pirke ham i rompa med termometeret? Stikke det inn og "rote" litt rundt der oppe.... Vær forsiktig selvsagt så du ikke skader slimhinnen i endetarmen. Det funker veldig bra synes jeg, og August har slitt med bæsjingen hele tiden. Håper det ordner seg! [:)]

ja hadde prøvd det og..... men nå har jeg oppdatert i eget innlegg med floooottte bilder [:-]  bæsjen har iallefall endelig ankommet

Back
Topp