Fått mer energi.

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Plutselig er alt i alt så mye bedre.. mer energi, sover bedre på natta, baker, luker i bedene, drar på besøk, storhandel, energi både dag og natt;)
Normalt sliten, kynnere som slår pusten ut av meg og skranglete bekken fremdeles, men alt i alt så har jeg mer energi. Tror nesten sola hjelper godt på all energien mino_O
Eller så er det tidspress og nesting, og alt jeg burde gjort før frøkna kommer...hihi..
Noen andre som kjenner energinivået har økt?

Plutselig er alt i alt så mye bedre.. mer energi, sover bedre på natta, baker, luker i bedene, drar på besøk, storhandel, energi både dag og natt;)
Normalt sliten, kynnere som slår pusten ut av meg og skranglete bekken fremdeles, men alt i alt så har jeg mer energi. Tror nesten sola hjelper godt på all energien mino_O
Eller så er det tidspress og nesting, og alt jeg burde gjort før frøkna kommer...hihi..
Noen andre som kjenner energinivået har økt?
Samme her. Jeg tar det for det det er; en siste energiboost for å få alt klart. Dessverre er bekkenet like vondt, så det begrenser seg noe, men jeg får gjort mye mer på en dag enn for bare halvannen uke siden. I dag utnyttet jeg finværet for det det er verdt, og vasket klær som en helt! Fortsetter i morgen.

Skal få vasket over vogna etter storesøster, og bli kvitt den, sånn at vogna til lillebror kan flyttes dit den skal stå. På samme tid prøver jeg å slappe av innimellom.

Oops, nærmer du deg termin? Jeg fikk veldig mye mer energi uka før datteren min ble født ;p
Ikke merket noe dette svangerskapet..

Har også hørt at gravide får mer energi rett før de føder, men å hvile/slappe av skal visst hjelpe på å modnes ifølge legene.. da frigjør man ett hormon som brukes for å sette fødsler igang..:-p
Kan ikke huske at jegmerket noe med de to andre..

Har også hørt at gravide får mer energi rett før de føder, men å hvile/slappe av skal visst hjelpe på å modnes ifølge legene.. da frigjør man ett hormon som brukes for å sette fødsler igang..:-p
Kan ikke huske at jegmerket noe med de to andre..
Jeg har en teori om at jeg ikke får slappet skikkelig av før jeg er ferdig med alt som jeg mener må gjøres, og at kroppen derfor booster energien opp, sånn at jeg kan komme i orden, og så senke skuldrene. [emoji1]

Jeg har en teori om at jeg ikke får slappet skikkelig av før jeg er ferdig med alt som jeg mener må gjøres, og at kroppen derfor booster energien opp, sånn at jeg kan komme i orden, og så senke skuldrene. [emoji1]

Her er formen så dårlig at jeg satser på at hvile gjør susen...:-p

Blir man noensinne ferdig? Føler at idet jeg snur meg så blir det rotete igjenn :p

Våkner plutselig frivillig kl 06, er utpreget b dyr. Får gjort masse i løpet av dagen, men i roligere tempo.

For en uke siden fantes det ikke litt energi engang.

Jeg har også merket det! I dag skal jeg klippe gresset f.eks, det hadde vært utenkelig å gjøre for et par uker siden. :P Er 36+2. Litt ekstra piff pga sola, og så har jeg sovet som en stein den siste uka - og det hjelper i alle fall på mtp energi. :)

Haha samme her, for to uker siden var det sofa hver kveld men nå er det ut p jobbe med hage og husmaling etter at mini har sovna, godt med litt ny giv

Uff ja så enig med deg.
Vi er familie på 7 foreløpig, og det er stadig ting, og rydde opp samme hvor jeg snur meg. Eller samme hvilket rom jeg går inn i :eek:
Min mor har en magnet på kjøleskapet med teksen «å rydde mens barna vokser opp er som å måke snø når det snør hele tiden» :P

Har mer energi i så måte at jeg er mer «våken» i hodet og sovet bedre. Desverre får jeg masse auau stikkinger i underlivet av å gå, så begrenser seg veldig :(

Jeg har ikke fått mere energi så langt 36+1 i dag.
Jeg får ikke hvilt/sovet når behovet melder seg heller så kanskje ikke så rart :depressed:

Har mer energi i så måte at jeg er mer «våken» i hodet og sovet bedre. Desverre får jeg masse auau stikkinger i underlivet av å gå, så begrenser seg veldig :(
Godt å bare sove bedre og være mer våken! :)

Back
Topp