fått mega pupper.... :D

Dararamm

Glad i forumet
Har ikke kjennt noe i brystene denne svangerskapet før nå helt plutselig er de veldig harde og store og har litt vondt i de. Fyller mega fint opp i behåen for tida :)

samme her! jeg er normalt sett en A-cup :( skikkelig dritt faktisk, iallefall siden jeg er høy som en flaggstang, skikkelig dårlig kombo. 
men nå fyller jeg ut en C ! :O
samboer får seg en overraskelse når han kommer hjem fra nordsjøen ja emoticon

Hehe, da sies det av dere venter en gutt :)

Javelin skrev:
samme her! jeg er normalt sett en A-cup :( skikkelig dritt faktisk, iallefall siden jeg er høy som en flaggstang, skikkelig dårlig kombo. 

Hahaha blir vel en likkelig mann det som kommer hjem til slik overraskelse.

Hekla85 skrev:

kan ikke forvente noe annet faktisk, da jeg har tre gutter fra før..... våger ikke drømme om en jente.

mine med har blitt større,må på bh shopping snart :)

Dararamm skrev:

Javelin skrev:

ja jeg får møte ham på helikopterlandingen i leopardundertøy, rubbe hele fjeset hans imellom dem og rope "overraskelseee"...tror han er sluttet å bli flau av meg likavel xD haha! nei huffda ^^

Javelin skrev:

Dararamm skrev:

Javelin skrev:

ja jeg får møte ham på helikopterlandingen i leopardundertøy, rubbe hele fjeset hans imellom dem og rope "overraskelseee"...tror han er sluttet å bli flau av meg likavel xD haha! nei huffda ^^

bwahahaha

Mine har også blitt større, PLUSS at jg flere ganger om dagen har brystvorter som er steinharde!!! Hadde dt med Emil også, kjenner at det iiiiler i brystvorta så til og med gubben blir overrasket over hvor harde de er!!

Dararamm skrev:

Hekla85 skrev:

kan ikke forvente noe annet faktisk, da jeg har tre gutter fra før..... våger ikke drømme om en jente.

Nei, d er nok våre kjøre menn som "bestemmer" hva det blir :) Men det er jo bare et "kjerrigråd" jeg leste her på BV da :)

nei det er helt riktig det, vi damer har XX-kromosom mens menn har YX. Derav er våre egg alltid X mens menn sine spermier kan variere mellom X og Y. Noen menn har best Y-kromosom i spermiene sine og derfor lager de flest guttebabyer mens andre menn igjen er motsatt og lager flest jenter. Mens de fleste har lik odds for begge deler, det er først når man har 3-4barn av ett kjønn man kan slå fast om mannen er sånn eller slik ^^ naboene mine for noen år siden hadde 6døttre, så når de skulle ha seg katt satt far i huset foten ned og sa at "JEG bestemmer at det blir en hannkatt, vi er nok kvinnfolk i dette huset!" ^^

Mine vokser også som bare det, men de må gjerne bare fortsette en stund til! 
De ble så bittesmå etter at jeg fikk tassen, så det er helt tipp topp å ha litt å fylle opp BH'n med igjen. :P

Dararamm skrev:

Hekla85 skrev:

Jeg sa feil, da ventes en jente :) var inne å leste idag!!

er på osloferie og mitt beste kjøp: ny, større bh!

Mine har også blitt større, og det trengte de IKKE! Bruker 75F fra før, og nå er det litt trangt, så må sikkert finne fram G-cupen fra forrige svangerskap.

Hekla85 skrev:

Dararamm skrev:

Hekla85 skrev:

Jeg sa feil, da ventes en jente :) var inne å leste idag!!

hehe.... javel..... ringtesten og kineserene sier også jente i mitt tilfelle men jeg må si meg skeptisk. :)

Javelin skrev:
nei det er helt riktig det, vi damer har XX-kromosom mens menn har YX. Derav er våre egg alltid X mens menn sine spermier kan variere mellom X og Y. Noen menn har best Y-kromosom i spermiene sine og derfor lager de flest guttebabyer mens andre menn igjen er motsatt og lager flest jenter. Mens de fleste har lik odds for begge deler, det er først når man har 3-4barn av ett kjønn man kan slå fast om mannen er sånn eller slik ^^ naboene mine for noen år siden hadde 6døttre, så når de skulle ha seg katt satt far i huset foten ned og sa at "JEG bestemmer at det blir en hannkatt, vi er nok kvinnfolk i dette huset!" ^^

ja, nå prøver jeg tredje mannen til befruktning jeg hehe
men alle disse tre mennene har bare gutter fra før.... jeg må være mer kritisk til valg av mannfolka tror jeg :)

Dararamm skrev:

Javelin skrev:

ja, nå prøver jeg tredje mannen til befruktning jeg hehe
men alle disse tre mennene har bare gutter fra før.... jeg må være mer kritisk til valg av mannfolka tror jeg :)

ja jeg vet ikke helt om den bakgrunnssjekken der var helt godkjent... xD jeg risker med en uten barn fra før av så her aner vi ikke,  håper jo han fikser å lage begge deler ^^

Back
Topp