Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme her! jeg er normalt sett en A-cup :( skikkelig dritt faktisk, iallefall siden jeg er høy som en flaggstang, skikkelig dårlig kombo.Javelin skrev:
men nå fyller jeg ut en C ! :O
samboer får seg en overraskelse når han kommer hjem fra nordsjøen ja
Dararamm skrev:
samme her! jeg er normalt sett en A-cup :( skikkelig dritt faktisk, iallefall siden jeg er høy som en flaggstang, skikkelig dårlig kombo.Javelin skrev:
Hahaha blir vel en likkelig mann det som kommer hjem til slik overraskelse.
Javelin skrev:
Dararamm skrev:
Hahaha blir vel en likkelig mann det som kommer hjem til slik overraskelse.
ja jeg får møte ham på helikopterlandingen i leopardundertøy, rubbe hele fjeset hans imellom dem og rope "overraskelseee"...tror han er sluttet å bli flau av meg likavel xD haha! nei huffda ^^
Dararamm skrev:
Hehe, da sies det av dere venter en gutt :)Hekla85 skrev:
kan ikke forvente noe annet faktisk, da jeg har tre gutter fra før..... våger ikke drømme om en jente.
Hekla85 skrev:
Dararamm skrev:
Hehe, da sies det av dere venter en gutt :)Hekla85 skrev:
kan ikke forvente noe annet faktisk, da jeg har tre gutter fra før..... våger ikke drømme om en jente.
Jeg sa feil, da ventes en jente :) var inne å leste idag!!
nei det er helt riktig det, vi damer har XX-kromosom mens menn har YX. Derav er våre egg alltid X mens menn sine spermier kan variere mellom X og Y. Noen menn har best Y-kromosom i spermiene sine og derfor lager de flest guttebabyer mens andre menn igjen er motsatt og lager flest jenter. Mens de fleste har lik odds for begge deler, det er først når man har 3-4barn av ett kjønn man kan slå fast om mannen er sånn eller slik ^^ naboene mine for noen år siden hadde 6døttre, så når de skulle ha seg katt satt far i huset foten ned og sa at "JEG bestemmer at det blir en hannkatt, vi er nok kvinnfolk i dette huset!" ^^Javelin skrev:
Dararamm skrev:
nei det er helt riktig det, vi damer har XX-kromosom mens menn har YX. Derav er våre egg alltid X mens menn sine spermier kan variere mellom X og Y. Noen menn har best Y-kromosom i spermiene sine og derfor lager de flest guttebabyer mens andre menn igjen er motsatt og lager flest jenter. Mens de fleste har lik odds for begge deler, det er først når man har 3-4barn av ett kjønn man kan slå fast om mannen er sånn eller slik ^^ naboene mine for noen år siden hadde 6døttre, så når de skulle ha seg katt satt far i huset foten ned og sa at "JEG bestemmer at det blir en hannkatt, vi er nok kvinnfolk i dette huset!" ^^Javelin skrev:
ja, nå prøver jeg tredje mannen til befruktning jeg hehe
men alle disse tre mennene har bare gutter fra før.... jeg må være mer kritisk til valg av mannfolka tror jeg :)