fått meg ny sofa =) <3 *bilde*

Lillemumma*KL

Forumet er livet
er så fornøyd nå, med ny sofa =)
hva synes dere?

Ta også gjerne en titt i bloggen min =) (link i signatur)

FØR:

ETTER:

Puh, trodde først det var den på "før"-bildet (før du endra innlegget). [:-] Såg mye bedre ut med ny sofa ja!

ORIGINAL: Panzerpels

Puh, trodde først det var den på "før"-bildet. [:-] Såg mye bedre ut med ny sofa ja!

hehehe ;) tenkte den tanken at dere kunne tro det.. hehe
men nå står det FØR med stor skrift ;) *fnis*

Kjempefin! [:)]

Så fint det ble.[:)]
Har samme sofa, den er jo så utrolig hæææææliii [:)][:D]

Hva slags farge er det du har på veggen? sand?

edit igjen[8D] er det sofia lampen fra bohus du har?? Har så lyst på den [:)]

Sitter i samme sofa [:D]... utrolig stilig stue du har 

Ble veldig fint!!! Fin lampe i taket også! [;)]

Kjempe fin sofa![:)]

Kjempefin sofa! Lampa er vel fra Skeidar? Vi har lik over  spisestua, bare at vi har 5 lamper[:)]

hehehe det var jo veeeldig lik vår sofa som kommer i desember.... bortsett fra fargen og litt størrelsen tror jeg.

kjempefin[:D]

så fint det ble!![:)][:)] er den like god som den forrige eller? jeg tror jeg kunne ha sovet på den sofaen din alltid[8D] Har du gren på veggen i stua og? Syns den ser helt annerledes ut enn her... vi har den på soverommet vårt![;)] Kjempefin farge er det[:)]

ORIGINAL: *Idapjus*

Kjempefint!!![:D]

ORIGINAL: FrøkenLøken

så fint det ble!![:)][:)] er den like god som den forrige eller? jeg tror jeg kunne ha sovet på den sofaen din alltid[8D] Har du gren på veggen i stua og? Syns den ser helt annerledes ut enn her... vi har den på soverommet vårt![;)] Kjempefin farge er det[:)]

den er absolutt ikke like god å sove på som den gamle.. hihih =) kommer nok aldri til å få så go sofa igjen.
Jepp, er gren jeg har på veggen =)

ORIGINAL: Løvemamma83

Kjempefint!!![:D]

Back
Topp