E EmmaT Gift med forumet 19 Apr 2008 #1 age renew !! skal visste nok gjøre meg 5 år yngre. begynner å bli gamel vettu [8D] den var forresten snadder!!
age renew !! skal visste nok gjøre meg 5 år yngre. begynner å bli gamel vettu [8D] den var forresten snadder!!
*blomsterpia* Forumet er livet Juli13-jentene 19 Apr 2008 #2 Da kreves før og etter-bilde i denne tråden[:D]
x1xBitzyh Forumet er livet 19 Apr 2008 #3 ORIGINAL: VentePåStorken Da kreves før og etter-bilde i denne tråden[:D] Ser meg helt enig i denne uttalelsen![:D]
ORIGINAL: VentePåStorken Da kreves før og etter-bilde i denne tråden[:D] Ser meg helt enig i denne uttalelsen![:D]
E EmmaT Gift med forumet 19 Apr 2008 #7 ORIGINAL: Cstina20 Blir da sånn skille med den?? Gjør det ikke? nope ikke på meg iallefall, jeg ser fab ut .. [8D]
ORIGINAL: Cstina20 Blir da sånn skille med den?? Gjør det ikke? nope ikke på meg iallefall, jeg ser fab ut .. [8D]
M mamman til Alina Glad i forumet 19 Apr 2008 #8 det er en suveren fundation,den er så tynn og lett å smøre ut,at hos meg blir d ik noe skille hvertfall. kan smøre den ut i blinde;)
det er en suveren fundation,den er så tynn og lett å smøre ut,at hos meg blir d ik noe skille hvertfall. kan smøre den ut i blinde;)