Hurra! I går fikk jeg tilbud om ny jobb!!! Jeg har vært rimelig stresa ang jobb, siden jeg nettopp er ferdig med videreutdanning, og er arbeidsledig. Trodde jo det skulle bli rimelig vanskelig å få jobb nå som jeg er gravid atpåtil. Men fikk altså tilbud om et vikariat på et topp sted (jobba der tidligere), og siden det i utgangspunket var bare for 2-3 mnd valgte jeg å ikke si noe om graviditetet. Når vikariatet er over har jeg jo enda noen mnd igjen til termin, og forhåpentligvis er formen fin da!
Starter om 2-3 uker, så nå kan jeg nyyyyte de siste fereiukene! og siden jeg uansett får arb.ledighetstrygd nå, så får jeg svangerskapspenger også! Godt å kunne jobbe litt fulltid også, for å få opp grunnlaget for de pengene litt!
Starter om 2-3 uker, så nå kan jeg nyyyyte de siste fereiukene! og siden jeg uansett får arb.ledighetstrygd nå, så får jeg svangerskapspenger også! Godt å kunne jobbe litt fulltid også, for å få opp grunnlaget for de pengene litt!
herlig å ha noe å gjøre! og ikke minst å få opp grunnlaget du skal leve på når babyen er kommet!! [:D]