Fått meg en ny bestevenn!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Nå har jeg endelig fått skaffet meg denne Bbhugme som «alle» snakker om....og den er jo bare helt nydelig. Drasser den med fra sofaen og i senga. Og i dag på morran kom lillegutt inn og la seg oppå den og der ble han (til min lille irritasjon ;) ) Så anbefaler den virkelig :)

Hehe, sånn føles det med comfort u puta mi også. Kryper inn i armkroken når jeg legger meg<3

Den har en tendens til å bli en fast følgesvenn:D Min har til og med fått tildelt navnet "Anders":p Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den❤

Min heter "Putin", litt fordi mannen ikke er så fan av skillet den lager mellom oss i sengen. Men jeg er glad i den. :-)

Det er også min nye bestevenn, Bjarne (som puta er døpt) :p
Han er med overalt, ut i parken, på fester, toget mm, overalt jeg skal sitte enstund wr han med, så alle ler når jeg drasser han frem men herregud så mye bedre livet har blitt etter vi møttes <3

Min har fått navnet "Fred" av sambo, helt sikkert for det ble mer fred i heimen etter jeg fikk den :p han er også veldig glad i den, og når han låner den så henter den "Laila"

Om kvelden ser vi serie, da legger jeg "Fred" til slik at jeg kan ligge på magen, så har jeg denne kose-bilen fra EnklereLiv som kjører på ryggen, fantastisk!! <3

Åh, denne har jeg lyst på. Hvor får man kjøpt den? Er det denne lange pølsa? Brukes den for eksempel fordi magen er tung når man ligger på siden?

Åh, denne har jeg lyst på. Hvor får man kjøpt den? Er det denne lange pølsa? Brukes den for eksempel fordi magen er tung når man ligger på siden?
Jepp. Bruker å slenge beinet over, så blir bekkenet bra, så under magen for å støtte den, også er den nydelig som hodepute. Funker sikkert bra som ammepute, men denne kjøpte jeg først og fremst for meg :D

En slik ønsker jeg meg også! Er det noen som har erfart Easygrow sin "bbhugme" som heter Mum&me multipute?

Jeg har bestilt meg det andre merket, Doomoo. Den store varianten så jeg kan bruke den mens jeg er gravid :)
Jeg gleder meg til den kommer så jeg kan ligge litt på magen, noe som har blitt ubehagelig nå :P

Bbhugme er verdt hver eneste krone! Elsker den!! Angrer på at jeg ikke hadde sist.. Ikke vits å kjøpe plastdingsene på siden, bare å knyte endene sammen isteden. Elsker den! Har ikke fått noen navn enda, men som jeg ler når jeg leser hva dere kaller ham/henne:)

Jeg har bestilt meg det andre merket, Doomoo. Den store varianten så jeg kan bruke den mens jeg er gravid :)
Jeg gleder meg til den kommer så jeg kan ligge litt på magen, noe som har blitt ubehagelig nå :p
Den har jeg testet ut tidligere (utenom svangerskap da) og den er helt fantastisk deilig! GLED DEG! :D

Synes Doomoo er deilig og var den jeg tenkte på å kjøpe, men ser at så mange anbefaler Bbhugme så blir usikker! Virkelig et luksusproblem å ha da :hilarious: Men er det noen som har testet begge som vil anbefale den ene mer enn den andre?

Hadde mareritt i natt om at mannen skulle selge den:( jeg gråt og tenkte "jeg kommer aldri til å sove igjen"
Hahah :p

Back
Topp