Fått matlyst

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Og så til de grader.... har hele tiden lyst på ting. Hvordan skal dette ende? Ikke at jeg sitter å stapper i mage masse ting hele tiden heller.... men det her passet dårlig nå. Bikker straks tre sifret også..... :wacky::wideyed:
Er nesten så jeg ønsker at jeg var litt uggen og kvalme igjen.

Hær å. Å gjerne dritt.
Desperat no. Vil ha frukt men har ikke nå.
Ble sein middag siden mannen jobbe te 18. Men skulla hatt en matbit no å

Hær å. Å gjerne dritt.
Desperat no. Vil ha frukt men har ikke nå.
Ble sein middag siden mannen jobbe te 18. Men skulla hatt en matbit no å
Og så har gubben kjøpt seg is og lagt i fryseren... seriøst!!! :banghead:

Noen som har smakt den "Wanted" isen de har på Rema? :-P Den er sjuuukt god! Jeg liker best den med vaniljeis, sjokoladebiter og cookie dough. Den kan konkurrere med Ben&Jerry altså!! Den kan jeg spise og spise og spise til jeg omtrent kaster opp, men det er verdt det [emoji173]️

Noen som har smakt den "Wanted" isen de har på Rema? :p Den er sjuuukt god! Jeg liker best den med vaniljeis, sjokoladebiter og cookie dough. Den kan konkurrere med Ben&Jerry altså!! Den kan jeg spise og spise og spise til jeg omtrent kaster opp, men det er verdt det [emoji173]️
IIIIISSS :Heartbigred Det er dessverre svakheten min.

Send over til meg!! Jeg HAR så lyst å ha matlyst... har så lyst å ha lyst på en burger [emoji23] men har ikke lyst på.. haha

Eg er så heise matlei for tida - MEN - føle eg ete konstant likavel (eg er btw mammaabc, litt problem med innlogginga).

Matlei her, men så utrolig sulten!! Eller kvalm :bag: Tror jeg blir kvalm når det er for lenge siden sist jeg spiste.. Kjenner magen vokser og strekker seg nå, så trenger vel mer mat. Leste at uke 28-32 er en vokseperiode?
Drømmer om softis forresten.. Med sjokoladesaus på. Eller sjokoladepulver. Eller jordbærstrø.. Vann i munnen og sikler nesten bare av å skrive det.. :hungry:

Matlei her, men så utrolig sulten!! Eller kvalm :bag: Tror jeg blir kvalm når det er for lenge siden sist jeg spiste.. Kjenner magen vokser og strekker seg nå, så trenger vel mer mat. Leste at uke 28-32 er en vokseperiode?
Drømmer om softis forresten.. Med sjokoladesaus på. Eller sjokoladepulver. Eller jordbærstrø.. Vann i munnen og sikler nesten bare av å skrive det.. :hungry:
Ja, er det jeg var og... må spise når det er rett før jeg blir kvalm... og så har nok den vanen og litt til holdt seg der ja.
Softis drøm, det er ikke feil......Så lenge du ikke våkner opp og spise på puta når du drømmer da :p

Ja, er det jeg var og... må spise når det er rett før jeg blir kvalm... og så har nok den vanen og litt til holdt seg der ja.
Softis drøm, det er ikke feil......Så lenge du ikke våkner opp og spise på puta når du drømmer da :p
Ja, er som et barn når det nærmer seg middag; hvoooor leeenge til miiidddaaaaggg?? :angelic: Sikkert rimelig plagsom.. Men har ikke spist på puter og slikt.. enda ;)

Back
Topp