Fått masse fine klær til snuppa!

maddis27

Forelsket i forumet
Har en kollega som ville gi meg masse tøy etter dattera hennes. 2 søppelsekker fikk jeg!!! Gått igjennom alt nå og har valgt ut tilsammen 1 søppelsekk med klær i str 74, 80 og 86. Inkludert dresser, votter, luer og div.

Det som ble igjen som jeg ikke valgte var klær i 68, små ting i str 74 og klær som ikke passet til sesongen da hennes jente er født på litt annne tid på året..
Så heldig jeg er!![:)]

Fler som arver??

har også arvet MASSE! men siden Era vokser så fort så har hun ikke fått brukt alt[:(] i dag begynte hun på str.80! så det går hurtig framover[8D]

Jeg tar i mot alt jeg kan arve. Sparer miljøet ved å arve. Er inne på et tvillingforum og der fikk jeg arve en hele eske med tvillingklær, av en dame jeg aldri har møtt. Ikke mye klær jeg har kjøp til guttene ennå.

Ja, er kjempedeilig å arve! Må jo kjøpe litt nytt innimellom da, når det er noen fine nyheter i butikkene. Men bruker masse arvetøy! [:)]

Er så deilig å arve! Nikolai fikk masse fine klær med en kollega av mammaen min.. Han arvet så masse at det er ikke før siste måneden jeg har måttet kjøpt noe klær selv..[:)]

ÅÅÅÅh! Missunnelig![:)] Har ikke arvet noe vi. Eller..vi låner vuggen etter da jeg og mine søstre var små også har mamma funnet fra leker og klær fra vi var små. Det som var mitt har jeg fått..men låner det andre. Om søstra mi får barn skal jo hun få bruke om hun vil også[:D] Men er jo ikke så mye av våre klær som passer til en guttebebis da.

Jeg får også gleden av og arve klær etter datteren til søstra mi [:)] 
Er bare 7 måneder forskjell på dem,men ulempen er jo at de er født på forskjellige årstider da,men jeg får brukt masse for det [;)]

Vi har arvet ca 6 bossekker med klær, luer, sko og yttertøy i str 68-92 :) Kastet ca en bossekk, siden det var ganske slitt, men resten har vi tatt vare på[:D] Vi fikk i tilegg låne klær i 50-68 av en venninne, så i tilegg har vi jo fått å kjøpt en del... Så masse klær[:D]

Så gøy å arve da...[;)]

Her har jeg d meste fra førstemann, men Sofie er mye større og lengre enn Tomine var, så noe nytt har ho fått....har også arva endel fine kjoler/jakker/kåper fra niesa mi, som de kan bruke fra 4 år og oppover...[;)]

Så heldige dere er [:D] Har ikke fått arvet noe vi da. Men synes det er så mange kjente som er gravide om dagen. Så blir nok litt arving på dem om dem vil ha[:)] Bortsett fra noe jeg vil ta vare på selv da, kan jo komme en til ettervært [:D]

Har arvet litt fra en venninne av meg... Syns det er veldig kjekt men har nok kjøpt en del også[;)]

Har vært hos søsteren min og lånt masse klær, det er så kjekt!:)

kjøper nesten ikke noe selv.. har en venninde som har to gutter på 3 å 1 år, å hu gir meg alle klærne deres å så bare leverer jeg det som er i orden tilbake[:)] super ordning å sparer myyyyyyyye penger[:D] men jo da, hender jo at jeg ikke klarer å la være[:D]

Back
Topp