Fått gjort en hel del i dag

MarcusMamma

Forumet er livet
Alle klær i str 56 vasket, alt sengetøy,tepper og hentesett vasket.
Ordnet klar vogn og seng, pakket fødebag nesten klar (mangler noe småplukk jeg må kjøpe) gått igjennom lister over hva vi har og hva vi trenger, kjøpt Ergobaby og vippestol (tiny love) på nett så nå er det bare litt småting igjen vi mangler.
Godt fornøyd med dagens innsats.
Når jeg holdt på pakke fødebag, gikk jeg igjennom skuffer på badet med undertøy, sokker og topper, fikk ryddet og kastet masse og system på resten. Godt var det.

Så flink! :) Vi har stått på hjemme idag vi også, så nå er det meste klart til lillemann kommer! Montert stellebord, tripptrappstol + newborn setet, bilstol i bilen, gjort klar senga og gått over alt av klær for å se hva vi har/trenger! I morgen starter vaskinga av klær og andre tekstiler til bebis <3 Lurer på om jeg snart skal begynne såvidt med fødebagen også. Er jo 6 uker igjen, men vil ikke be samboeren gjøre det hvis det skulle skje noe før tiden :p :nailbiting:

Så deilig :) her er vasking av klær og monteringer av diverse klart, skal bare ha siste strøk på nex2me senga mannen lager.

Eneste jeg mangler er dyne og brystpumpe :)

Alle klær i str 56 vasket, alt sengetøy,tepper og hentesett vasket.
Ordnet klar vogn og seng, pakket fødebag nesten klar (mangler noe småplukk jeg må kjøpe) gått igjennom lister over hva vi har og hva vi trenger, kjøpt Ergobaby og vippestol (tiny love) på nett så nå er det bare litt småting igjen vi mangler.
Godt fornøyd med dagens innsats.
Når jeg holdt på pakke fødebag, gikk jeg igjennom skuffer på badet med undertøy, sokker og topper, fikk ryddet og kastet masse og system på resten. Godt var det.
Så nå som du er ferdig med å ordne dine ting så kan du komme hit og fikse det jeg mangler også da :hilarious: he he, har sittet med søppelsekker fulle av gutteklær, sortert ut og laget lister. Ei venninne får 6 poser med gutteklær, 4 poser kunne jeg beholde selv som nøytrale klær, 2 poser gis bort i nærmeste innsamlingsdunk, og 4 poser ligger klare til min søsters yngste. Godt å komme i gang, men føles alikevel ut som jeg har alt for mye igjen å gjøre.... Men kommer vel i mål til slutt jeg også :confused::oops:

Hva har dere lagt i fødebagen så langt? Har begynt å pakke den, men så pakket jeg ut igjen :P

Så flink du er! Godt du minner om de få ukene som er igjen for jeg har fortsatt ikke beveget en finger :/ må starte straks!

Så kjekt! :) Ferdig med en del selv, men stresser over at vi ikke har laken til senga og at jeg ikke får med mannen til ikea for å kjøpe. Har nesten mareritt om at ungen kommer i påska, alt er stengt og ungen må sove på et håndkle eller noe :p

Hva har dere lagt i fødebagen så langt? Har begynt å pakke den, men så pakket jeg ut igjen :p
Har bare pakket kosebukse, genser og ammetopper. Skrevet liste over hva som skal med. En del ligger ferdig kjøpt inn og klart til å pakkes som deo, tannkost, tannkrem og slikt så slipper jeg å tenke på det helt på slutten. Ellers har jeg sortert ut litt babyklær som jeg vurderer som hentesett :)

Back
Topp