tessi Betatt av forumet 24 Apr 2007 #1 Tusen takk min hemmelige venn, hvem du nå er, for kjempe nydelig rosa dress til babyen min Bildet kommer senere, må bare ha litt hjelp først, hihi
Tusen takk min hemmelige venn, hvem du nå er, for kjempe nydelig rosa dress til babyen min Bildet kommer senere, må bare ha litt hjelp først, hihi
BlåBobler Forumet er livet 24 Apr 2007 #2 Gratulerer med gave!!! [:D] Jeg vil og ha!!!!!! Like kjedelig postkasse hver dag!! [&o]
Grokka Elsker forumet 24 Apr 2007 #5 Hmmm vi er vell glemt vi bobler? får ikke gaver vi! sukk.. hihi beklager min hemmelige venn at jeg er så utolmodig.. men... dør snart
Hmmm vi er vell glemt vi bobler? får ikke gaver vi! sukk.. hihi beklager min hemmelige venn at jeg er så utolmodig.. men... dør snart
Cathrine76 Forumet er livet 24 Apr 2007 #9 Så kjekt då[:D] eg har både sendt og fått så eg er veldig fornøyd[:)] og veit at den er mottat og[;)]
Så kjekt då[:D] eg har både sendt og fått så eg er veldig fornøyd[:)] og veit at den er mottat og[;)]
Grokka Elsker forumet 24 Apr 2007 #10 hmmm hvorfor må jeg vente såååå lenge??? hvor er lista der dere har finni ut hvem hemmelig vennen er?
hmmm hvorfor må jeg vente såååå lenge??? hvor er lista der dere har finni ut hvem hemmelig vennen er?
K klar for nr 2 :) Elsker forumet 24 Apr 2007 #11 gleder meg til bilde jeg[8D] er så gøy med bilder[:D] stakkars deg grokka... urettferdig altså!!![;)]
gleder meg til bilde jeg[8D] er så gøy med bilder[:D] stakkars deg grokka... urettferdig altså!!![;)]
Grokka Elsker forumet 24 Apr 2007 #12 jepp urettferdig... haha men må jo bare være tolmodig, ikke sikkert min hemmelige venn har mulighet eller noe!!??!! hihi
jepp urettferdig... haha men må jo bare være tolmodig, ikke sikkert min hemmelige venn har mulighet eller noe!!??!! hihi
K klar for nr 2 :) Elsker forumet 24 Apr 2007 #13 du får nok gave du og[;)] de har jo noen dager til på seg[:)]
Grokka Elsker forumet 24 Apr 2007 #14 hmmmfrrrr.. ja ja!! mest utolmodige menneske jeg kjenner er jo meg da! hihi
Champ Gift med forumet 24 Apr 2007 #15 hallo hallo, glem nå ikke meg [8D] fikk gave i dag jeg da... men ikke av hemmelig venn - men av fjåsa [:)] tusen takk snupp
hallo hallo, glem nå ikke meg [8D] fikk gave i dag jeg da... men ikke av hemmelig venn - men av fjåsa [:)] tusen takk snupp