Fått gave av min bror!!!

*Mama*

Gift med forumet
Har fått kurs på NKI i matte, engelsk og norsk (bokmål) og alle bøkene pluss nynorsk bøkene. Så skal melde meg opp som prevantist til eksamen i disse fire fagene i mai![:D][:D][:D] Snille og omtenksome broremann.. han ville sånn at jeg skulle ta studiekompetanse. Så satser på historie og resten av fagene i desember 09..[:D]

Så flott!! [:)]

Godt du skal ta norsk for Prevantist er ikke ett ord [8D][:)]  Hehe [:)]

ORIGINAL: Thilla

Så utrulig snill bror du har!![:)]

sant!!!! Såg endelig en løsning på studiekompetansen uten at jeg måtte ta fri et år i jobb for å gå katedralskolen.Hadde ikke hatt råd til NKI selv. Disse kursene er jo svindyre, bøkene også!!

ORIGINAL: xCamillax

hahaha.. typisk meg.. men hjelper heller ikke på at jeg har dysleksi..[:D][:D]

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: xCamillax

hahaha.. typisk meg.. men hjelper heller ikke på at jeg har dysleksi..[:D][:D]

Hehe, var ikke frekt ment, kunne bare ikke dy meg [:)]

Men som sagt, for en flott gave [:)]

ÅÅ det var snillt :D
Hva ligger prisen på da?

*sporer litt av men:* hvordan gikk tlf samtalen som typen din skulle ta ang matinntaket ditt?
Og forresten [;)] jeg vet hvem du er... tror du vet hvem jeg er også..

ORIGINAL: Keiko24

Hva ligger prisen på da?

*sporer litt av men:* hvordan gikk tlf samtalen som typen din skulle ta ang matinntaket ditt?

hvem er du da? Nå ble jeg nyskjerrig! kjekt å finne noen jeg vet hvem er!

Skrev en liten oppdatering på termin forumet. Sambo kom tidligere hjem fra jobb, ba meg gå å legge meg. Tok seg utav jentungen og lot meg sove. Etter jeg hadde sovet klarte jeg å spise 2knekke brød og 1 eple. Det ville opp igjen men holdt meg i ro i sofaen. Har bestemt meg for å vente en dag eller to til og se ann om det endrer seg. Er redd de setter meg i gang slik som de gjorde med Christell da dette skjedde så jeg vil satse på å vente lengst mulig vis jeg klarer det.

Disse kursene koster nesten 20 000kr tilsammen der jeg har sjekket.[&:] da har man de i 2år.

ORIGINAL: citadel

Oi, så snill bror du har. Lykke til med studiene, det kommer nok til å gå kjempebra[;)][:D]

Jeg har en bror som kunne trengt å ta studiekompetansen, men jeg vet jammen ikke om jeg er så snill[8D]

har heldigvis et år på meg. Og det er bare 4fag men SKAL klare det![:D]

ORIGINAL: Thilla

Så utrulig snill bror du har!![:)]

liten oppdatering på termin forumet. Sambo kom tidligere hjem fra jobb, ba meg gå å legge meg. Tok seg utav jentungen og lot meg sove. Etter jeg hadde sovet klarte jeg å spise 2knekke brød og 1 eple. Det ville opp igjen men holdt meg i ro i sofaen. Har bestemt meg for å vente en dag eller to til og se ann om det endrer

Hva ligger prisen på da?

Skrev en liten oppdatering på termin forumet. Sambo kom tidligere hjem fra jobb, ba meg gå å legge meg. Tok seg utav jentungen og lot meg sove. Etter jeg hadde sovet klarte jeg å spise 2knekke brød og 1 eple. Det ville opp igjen men holdt meg i ro i sofaen. Har bestemt meg for å vente en dag eller to til og se ann om det endrer seg. Er redd de setter meg i gang slik som de gjorde med Christell da dette skjedde så jeg vil satse på å vente lengst mulig vis jeg klarer det.

Disse kursene koster nesten 20 000kr tilsammen der jeg har sjekket.[&:] da har man de i 2år.

sender en PM :) 
Hvis ikke formen blir beder så får du bli satt igang på mandag.. det skal eg :)  JEJ!!

liten oppdatering på termin forumet. Sambo kom tidligere hjem fra jobb, ba meg gå å legge meg. Tok seg utav jentungen og lot meg sove. Etter jeg hadde sovet klarte jeg å spise 2knekke brød og 1 eple. Det ville opp igjen men holdt meg i ro i sofaen. Har bestemt meg for å vente en dag eller to til og se ann om det endrer

Hva ligger prisen på da?

sender en PM :) 
Hvis ikke formen blir beder så får du bli satt igang på mandag.. det skal eg :)  JEJ!!

Skal til legen på mandag, sist dette skjedde så henviste hun meg til KK og der ble jeg satt igang samme dagen så skal kanskje ikke se bort i fra det![:D]

For en flott gave... spesiell gave- du hadde sikkert ikke foventet deg det kan jeg tenke meg ?
snill bror du har [:)]

Back
Topp