Fått feil dato på oul

Har tatt dette opp med jordmor-timen , og får ikke endret termindato desverre! Men får ekstra ul i veke 36 og "overtidskontroll" på termindatoen. Desverre så vet jeg at de ikke gjør noe på eller før terminen min bare fordi JEG vil det. Gruer meg max til mars og ser for meg det værste [emoji24]
Men da blir du jo følgt opp skikkelig og det betyr at de kan se på vekt o.l om hvordan baby har det. Dette går nok helt fint! :)

Sist baby var min termin 21/2, menstermin var 14/2, første OUL 3/3 og endelig OUL 29/2. Baby kom 22/2 så jeg vant [emoji23]

Har tatt dette opp med jordmor-timen , og får ikke endret termindato desverre! Men får ekstra ul i veke 36 og "overtidskontroll" på termindatoen. Desverre så vet jeg at de ikke gjør noe på eller før terminen min bare fordi JEG vil det. Gruer meg max til mars og ser for meg det værste [emoji24]

Hmmm. 2 uker syntes jeg var i overkant masse. Hadde det vært meg så hadde jeg kranglet med jm som satt datoen.

Det går nok fint uansett altså, men jeg har alltid vært supersikker på termin og fått den samme +/- 1 til 2 dager..

Det kan være en enkel forklaring ift at egget går i dvale eller noe, men på kontroll uke 36 og overtid må du stå på ditt om barnet viser seg å være større enn det som det Ca skal være rundt den tiden!

Back
Topp