Fått eller venter neste mann?

Gratulerer så mye med spirene og lykke til med prøvingen <3
 
Hvordan går det? :D
Dårlig enn så lenge. :p Men foreløpig bare hatt eggløsning en gang - og da jobbet jeg (natt) både dagene før, samme dag som jeg tror (etter hva jeg regnet ut og kjente) eggløsningen var.
 
Dårlig enn så lenge. :p Men foreløpig bare hatt eggløsning en gang - og da jobbet jeg (natt) både dagene før, samme dag som jeg tror (etter hva jeg regnet ut og kjente) eggløsningen var.
Ååh, kjedelig! Får håpe neste el kommet raskt ;) Skjer ikke noe her heller, og er allerede kommet til pp10, så sykt kjipt at det drøyer denne gangen også..
 
Ååh, kjedelig! Får håpe neste el kommet raskt ;) Skjer ikke noe her heller, og er allerede kommet til pp10, så sykt kjipt at det drøyer denne gangen også..
Vi får krysse fingrene for oss begge at det er neste mnd som gjelder ;)
 
Mange med nr 2 på vei :) koselig! Her prøver vi fortsatt. Virker som kroppen min ikke er helt i rute enda (samme som forrige gang jeg sluttet på ppiller), skulle hatt tr på lørdag, men ingen positiv test enda :p
 
Gratulerer til alle som er gravide igjen ❤️ Vi runder snart 1 år med prøving igjen, så håper det snart skjer et mirakel..
 
Her prøver vi på nr 2, så langt to abort og ustabil syklus. Prøvd siden november..

Gratulerer til alle som er gravide igjen [emoji173]️
 
Nr to ble født for ett år siden [emoji23]
 
Back
Topp