Lillepilletrilleapril
Forelsket i forumet
Vi venter også nr 2 i begynnelsen av mars 2018 [emoji1] Gleder oss veldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Her skal vi begynne å prøve nå. Ppillene er kastet og første TR er i gang
Dårlig enn så lenge. Men foreløpig bare hatt eggløsning en gang - og da jobbet jeg (natt) både dagene før, samme dag som jeg tror (etter hva jeg regnet ut og kjente) eggløsningen var.Hvordan går det?
Så gøy! Gratulerer!Vi venter også nr 2 i begynnelsen av mars 2018 [emoji1] Gleder oss veldig!
Gratulerer så mye!Her venter vi på nr 2 kommer februar/mars gleder oss mye
Ååh, kjedelig! Får håpe neste el kommet raskt Skjer ikke noe her heller, og er allerede kommet til pp10, så sykt kjipt at det drøyer denne gangen også..Dårlig enn så lenge. Men foreløpig bare hatt eggløsning en gang - og da jobbet jeg (natt) både dagene før, samme dag som jeg tror (etter hva jeg regnet ut og kjente) eggløsningen var.
Vi får krysse fingrene for oss begge at det er neste mnd som gjelderÅåh, kjedelig! Får håpe neste el kommet raskt Skjer ikke noe her heller, og er allerede kommet til pp10, så sykt kjipt at det drøyer denne gangen også..
Ja det må jo bare bli sånnVi får krysse fingrene for oss begge at det er neste mnd som gjelder
Åj så spennende. Gratulerer så masseHer venter vi på nr 2 kommer februar/mars gleder oss mye
Åj så spennende. Gratulerer så masse