fått dilla...

Bebibooms

Gift med forumet
på rømme....[8|] hadde lyst å ta rømme på skiva i dag...[&:] sykt!!!!!!!!!!!!! chips... dippe i rømme... mmmm...

hehehe, har kun den ene dillaen jeg har til no...

(lukten av spylervæske)
kan ikke akkuratt si at jeg har dilla på men er blitt litt for glad i sjokomelk, må ikke ha det hver dag, men har jeg et glass forran meg så er jeg fornøyd stortsett...

Ååååh , har kjøpt hvitløk og persille dipp idag [:D][:D][:D]
Blir nok gullerøtter og dipp til film kos i dag [:)]

He, he[:)] Jeg har dilla på grønne, suuure epler[8D]

Smeltet ost

egentleg berre lyst på junk food[;)] sjølv om eg er kvalm ,sjønne ikkje kordan det går an å gå rundt å kaste opp men samtidig ha lyst på noe heile tida [8D] men fanta med isbiter syns eg er heilt supert[8D]

Jeg spiste rømme på skiva her om dagen :) Ferskt brød med smør, rømme og sukker på! Det beste i verden, min mormor brukte å servere det til kvelds da jeg var på besøk :)

guuud jeg er også blitt hekta på Rømme, Var å spiste på big horn steak house i går, å da måtte jeg ha rømme, ville ikke ha noen saus men ordentlig rømme, å det var snadder altså..... mmmmmm[:D]

ehhhh... hehe.[:)] Må innrømme at jeg beli litt kvalm nå.[8|] Men så tåler jeg ingenting før jeg blir kvalm da.
Vil si at det er vell kanskje ikke det verste å få dilla på.[;)] Jeg har ikke dilla på noe som helst, litt vanskelig med den kvalmen. :p

Hehehe, høres morsomt ut.

Jeg har hatt mange diller i løpet av svangerskapet jeg, men de varer ikke så lenge i slengen.

Først hadde jeg et par uker hvor jeg drakk litervis med appelsinjuice blandet med blå bris. Så var det gulrøtter. Så åt jeg plutselig mengder med ristet brød med smør, gulost og tomat på.

Nå er det egentlig bare de gulrøttene som fremdeles henger i...

Jeg også har lyst til å få en dille!!!

Fikk ikke det sist gang heller[:@]

Men en dille som jeg alltid har er pepsi max[:)]

hockey pulver er såååå godt

Men ellers ås har eg igrunn ingen dilla! spiser det eg har lyst på, og det er omtrent noe nytt hele tiden! Igår bare MÅTTE eg ha betasuppe med masse gulrøter oppi[8D] men godt var det[:D]

ORIGINAL: mamma til leah

hockey pulver er såååå godt

Men ellers ås har eg igrunn ingen dilla! spiser det eg har lyst på, og det er omtrent noe nytt hele tiden! Igår bare MÅTTE eg ha betasuppe med masse gulrøter oppi[8D] men godt var det[:D]

Ææææsj, betasuppe fikk jeg stygga på under sist svangerskap, og har ikke smakt det siden!! [;)]

Jeg får ofte fler anti-diller enn diller under svangerskapet, jeg. Har ikke drukket en hel kopp kaffe siden jeg ble gravid, for eksempel!

Ingen diller sist, ingen diller nå. Desverre. Jeg går helt andre vei jeg. Mister matlysta helt, og må tvinge i meg mat hele tiden. Må telle timer fra sist jeg spiste, og passe på at jeg får i meg mat ca gjevnt. Hver gang jeg tenker på noe jeg kanskje kan ha lyst på blir jeg bare uggen. Når jeg tenker på rømme vokser smaken av rømme i munnen på meg med en gang. Men i går kveld derimot, så fikk jeg lyst på ostesmørbrød i stekepanna! Det er godt! [:)] mmh... Nå fikk jeg lyst på det igjen! 

Er dilla på leverpostei med rødbetter på!![:D][:D] Spiser faktisk det nå i dette sekundet.

Også tåler jeg bare ikke egg og bacon lengere, og kremt sæd er bare så motbydelig lukt nå, la meg over doen sist jeg lukta det lissom.

Grønne druer og grønne, sure epler her i huset! [8D]

ORIGINAL: Hope88

Er dilla på leverpostei med rødbetter på!![:D][:D] Spiser faktisk det nå i dette sekundet.

Også tåler jeg bare ikke egg og bacon lengere, og kremt sæd er bare så motbydelig lukt nå, la meg over doen sist jeg lukta det lissom.

Hahahahhaha, sorry men nå måtte eg le!!![:D] 

Hahahaha, jeg også!!![:D]

hahaha, jeg og *fnise*

ORIGINAL: Bina

hahaha, jeg og *fnise*

ja, men hoff, hoff,hoff[:'(] hehehe

Back
Topp