lone2
Elsker forumet
AD/HD.. Det var litt deilig på en måte, pga da slipper jeg å gå rundt å lure på om jeg er ko ko i hue[8D] Desuten forklarer det mye, feks de utrolig teit utsagnene som plutselig plupper ut av kjeften min[:-]
Så kan jeg endelig kanskje få hjelp til å fullføre en utdannelse[:D][:D]
[&:] Men jeg kan ikke begyne på medisiner før jeg er ferdig med å amme.. Jeg sa att jeg iallefall ville amme til hun er ett år siden jeg er så heldig å ha melk og mulighet til det.. egentlig vil jeg amme til hun nesten er to, men jeg får se hva jeg gjør.. Legen sa att jeg har jo levd med dette i 27 år så det går nok bra litt til men på en annen side så har også barnet det bra når jeg har det bra..
Litt dilemma her jeg.. hva hadde dere gjort??
Er det noen annen her som har det samme?
Så kan jeg endelig kanskje få hjelp til å fullføre en utdannelse[:D][:D]
[&:] Men jeg kan ikke begyne på medisiner før jeg er ferdig med å amme.. Jeg sa att jeg iallefall ville amme til hun er ett år siden jeg er så heldig å ha melk og mulighet til det.. egentlig vil jeg amme til hun nesten er to, men jeg får se hva jeg gjør.. Legen sa att jeg har jo levd med dette i 27 år så det går nok bra litt til men på en annen side så har også barnet det bra når jeg har det bra..
Litt dilemma her jeg.. hva hadde dere gjort??
Er det noen annen her som har det samme?