Fått dato

ildrii

Elsker forumet
og på mandag skal det store skje... Trodde jeg skulle bli satt igang i dag eller i morgen, men dengang ei. :(  Nå er det visst mandag som er dagen. Jaja, ikke lenge til uansett.

Våknet i dag med vondt i ryggen. Og blod og slim når jeg tørket meg etter å  ha vært på do ( usjameien). Har i hele dag hatt "tak" med jevne mellomrom, men det er ikke så vonde at jeg må konsentrere meg om å puste. Hadde håpet at det skulle ordne seg selv jeg nå da... så jeg slipper å bli satt igang. Vel, det kan jo fremdeles skje da. Bare det blir litt fremgang i ting her. Meeeeen det ser dårlig ut enda i allefall. Masse gørr og ekkelt slim i hele dag. Skal det være slik? Hm... blir så usikker jeg. Men det skal sikkert det, ting må jo ut også [&:] Jeg vil ha sterkere smerter!!!!!!!!! Og i går så satt jeg og sa at jeg ikke ville ha smerter i hele tatt [&:] Jatta jatta...

[:D]

Det høres ihvertfall ut som slimproppen din går!  Men den kan jo gå evigheter før ting skjer.... Ja, ja, to dager er ikke all verdens!  Jeg har ingen anelse om når ting skal skje, jeg. Hadde termin i går, men ingenting er modent enda, så jeg må bare vente!

Lykke til på mandag, selv om det hadde vært kjekt for deg om ting hadde skjedd før.  Skal til lege på mandag, hvis ikke noe har skjedd, og så blir det evt overtidsvurderig etter det.  Nå er det bare å krysse fingrene for de som er igjen her, kan jo se ut som deet blir noen augustbarn i juli-gjengen[;)]

Back
Topp