Fått dato for KS..

Nitho

Elsker forumet
Havnet på sykehuset igjen for 3. gang med blødninger på tirsdag. Legen ville ta en invendig UL før jeg reiste hjem i dag. Morkaka ligger fortsatt foran livmormunningen så da sa legen vi likesågodt kunne reservere tid for keisersnitt med det samme.
Så 22.november, 37+3, får vi møte prinsen vår. Det var en del tidligere enn vi hadde trodd. Da blir det november baby på oss istedet.
Så nå har vi 4 uker på oss til å få alt klart. Hjelpes så fort tiden går... [;)]

Kjedlig med desse blødningane då, men det viktigaste er jo at prinsen inne der har det bra. Brått berre ein måne så er du mamma! Spennandes! Lykke til med innspurten! [:)]

Nei huff så skummelt da, måtte du ligge på obs gravid igjen? Ligger du der nå? Stakkars deg, håper det er koslige jordmødre å sykepleiere der..men mest av alt håper jeg du har kommet deg hjem. Spennede med keiserssnitt da siden du hr fått en dato og forholde deg til å at det ikke blir sånn i hui å hast [:D]

sender deg en stor god bedrings klem

Oi. Uff..ekkelt med desse blødningane! Men godt med så god oppfølging!
Tenk det da, om 4 veker har du vesleprinsen her![:D][:D] lykke til med å få alt på plass, godt med en dato tenker eg, men sikkert litt rart også!?[:D] Må kose deg med magen resten av tida i allefall, du kommer til å savne den etterpå, tru det eller ei[;)][:D]

Ja skal si tida har gått fort!!!!!!!! Nei og jeg som holdt en knapp på 9.des[:D] hehehe[:)] He he he, men da får du sett han litt før hvertfall ja[:)]

Oi oi oi så fort det kommer til å gå[:D][:D]

Åå.. Det er jo ikke lenge til jo.. Snart har du gutten din i armene.. Det er en herlig følelse..

Masse lykke til med de siste forberedelsene, og selvfølgelig med keisersnittet..

Litt tips:
- Dersom formen tilsier det prøv å komme deg på beina så fort som mulig.
- Ta de smertestillende du får, og spør om ekstra hvis DU føler du trenger det.. (Jeg spurte om ekstra en gang på oppvåkningen, så første gang jeg skulle ut å bevege meg og før de to første nettene. Smertestillende på natten og før jeg skulle opp å gå var ikke fordi jeg hadde vondt, men forebyggende for å unngå unødvendige smerter)
- Sørg for at du får hvilt deg (Her hadde sykepleierne O ute mellom 00:00 - 06:00 de to første nettene, for at jeg skulle få litt søvn og for at jeg ikke skulle begynne å stresse når han begynte å gråte - jeg lå på 3 mannsrom og fikk kjempe dårlig samvittighet for at han vekket de andre fordi jeg ikke kom meg opp fort nok)
- Ikke la deg stresse i forhold til ammingen, mange av de som jobbet på barsel kan ha den effekten. (Jeg var egentlig mest fornøyd med de som jobbet natt i forhold til hjelp til amming, de tok seg skikkelig god tid.. [:D])

Back
Topp